05 Mart 2012

Alessandro Hands! Up Magic Manicure Complete

  
  Bu peelingler geçen ayki Vanilya Club kutusundan çıkmıştı ve 2 gün önce deneme şansım oldu . 2 tane sample boy vardı bunlardan .. Geçen gün ojelerimi silip,tırnaklarımı TBS cilalama küpüyle hallettikten sonra, bir de bu peelingi deneyeyim dedim . Öncelikle kokusu harika ! Kullanırken ellerimi kokladım durdum,sonrasında da 2-3 saat ellerimdeki kokusu gitmedi hep burnuma geldi . Çok hoş kokuyor gerçekten . Ellerimi sabunlar gibi ovuşturup temizledim bununla . İçinde baya belirgin partiküller var . Uygulamamı yaptıktan sonra ellerim iyice yumuşacık oldu pamuk gibi . Orjinal boyunu almayı hem fiyatından hem de kullanmaya gerek duymadığım bir ürün olduğundan düşünmem ama bu tarz ürünlere ilgisi olanlar varsa bir baksın derim. Buradan da Vanilya Club'ın sitesinden sipariş verebiliyorsunuz .

2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bende evde manikür yapmaya fırsat bulursam deneyeceğim canım...merak ediyorum...güzel kokulu herşeyi severim zaten :)

Junkhead dedi ki...

Dene canım,kokusuna bayıldım :)

Yorum Gönder