04 Şubat 2012

Very first bugün ne giydim postu :D

   Başlık çok kıroca oldu yarı İngilize yarı Türkçe ama öyle yazasım geldi nedense :D Takılmayın siz :))) İlk "Bugün ne giydim" postumu yapayım dedim ben de . Herkes yapıyor,ben de özeniyorum ama fotoyu tek başıma güzel çekemediğim için yapamıyordum :) Bu akşam annemlerin arkadaşları misafirler var evde . Ee madem giyinmişim,kombinimi de sevmişim dedim anneme çektireyim birkaç fotoğraf hehehh .. Böyle iyi oluyormuş yahu başkasına çektirmek :) Bundan böyle başka kombinlerimde de vakit olursa anneme fotolatabilirim . Mor-siyah-bordolu bir kombin yaptım . En favori 3 rengim ! Mor ve bordoyu, siyah ve bordoyu birbirine çoook yakıştırırım zaten . Kot ve çorabın muhteşem uyumuna dikkatinizi çekerim . Bütünleşmiş resmen hahaa .. Bakalım bakalım o zaman ? :D





   Bluz : Batik
   Bordo tayt kot : Bershka
   Mor saatim : focalprice.com
   Yüzük : Kendi tasarımım :)


   Umarım bundan sonra da devamını getiririm bu postların :D Hoşunuza gitti mi acaba :)

8 yorum:

misanthrope dedi ki...

Bi lokmada yutarım kızım seni, ufacıksın zaten, zorlanmam :D

Junkhead dedi ki...

Aahahahahh yut anam :D Feda olsuuun :))))

valki dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun ilk postun şekerciiim^^....bluza bayıldım ben^^

Junkhead dedi ki...

valkicim, teşekküüür :)) Bluzu ben de bayılarak almıştıım :D

'oFeLya dedi ki...

Merhaba :))

Yüzüğe taptım! Renk uyumu çok hoş :))

özge dedi ki...

canım çok güzel kombin olmuş devamını bekliyoruz:) nasıl bu kadar zayıf kalabiliyorsun yaaaa:)

Junkhead dedi ki...

'oFeLya, teşekkürler :)) Kendi el emeği yüzüğümü beğendiğin için de ayrıca teşekkürler tabi ;)

Adaşım, çok teşekküüür :) Benim boy da kısa tabi, kg.larım gittikten sonra ufaldım iyice yav :D

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam ne giydim postu yaparda senem ona yorum yazmaz mı? :) çok şeker çok tatlı tam sana uygun olmuş kuzum çook beğendim :)

Yorum Gönder