07 Şubat 2012

Vanilya Club şubat kutusu ;)

   Vanilya kutum herhalde yarın gelir derken akşam saat 7 gibi kapı çaldı ve kutum geldi :)) Bu sefer Aras kargo ile yollamışlar. Daha önce Yurtiçi ile geliyordu sanırım . Neyse önemli değil zaten :) Dolu dolu bir kutu olmuş bu ay . Sevgililer günü şerefine kırmızı minik kalp süsler ve kırmızı kurdeleli bir kutuyla karşılaştım . Oda kokusu ve sample ürünler dahil toplamda 11 ürün çıktı kutudan . Sample olanları pek üründen saymıyorum gerçi . Önce kutumuza bir bakalım ..






  Her ay olduğu gibi yine kutudan tanıtım broşürleri ve bazı indirim kuponları da çıktı ..



   Gelelim ürünlerimize :



 



   Down Under Naturals Nude Nemlendirici saç kremi ve şampuan .. Bunlar kuru ve boyalı saçlar içinmiş,ben yağlı saça sahip olduğum için maalesef işime yaramayacak :(


















   Vichy Aqualia Thermal Rich Nemlendirici Bakım Kremi ,bu ürün en sevindiklerimden oldu .
   2 adet Vichy sample ı.. Bunları anneme verdim .
   2 adet Alessandro Hands! Up Magic Manicure Complete el peelingi ,bunları da bir dahaki ojelerimi sürmeden önce deneyeceğim :)







 


   Palmer's Cocoa Butter Formula vücut losyonu ,bu ürünü de hep duyardım ama deneme fırsatım olmamıştı . Sevindim görünce de tabi,ayrıca missss gibi çikolata kokuyor ! :)
   Gül kokulu oda kokusu yağı , bu ürün de 14 şubata özel konmuş kutularımıza .. Şuan odama koydum bile. Gülsuyu gibi kokuyor biraz, her ne kadar gül kokusunu sevemesem de bitene kadar kullanacağım .













   Dianne Brill Lip Lingerie dudak parlatıcısı ,bu ürünün öncelikle kutusuna ve ambalajına hasta oldum ! Ama dedim keşke bunun yerine far gelseymiş bana da :) Her ne kadar bu tarz kavanoz lipglossları sevsem de kullanım açısından pek pratik gelmiyor bana :( Ama ambalaj 10 numara hakkaten .. Başka fotolarını da çektim . Renk de kahve gibi duruyor ama neyse ki sürünce şeffaf ışıltı katan bir görünümü oluyor .
   Britney Spears Radiance EDP bayan parfüm, bu parfüm acayip ağır geldi bana . Kullanamayacağım ürünlerden biri oldu .
   Africology body balm (vücut balmı) , bu ürünü de sanırım kullanmayacağım. Gereksiz bir ürün benim için :)





   Şimdi şirin ambalajlı lipglossumuza biraz bakalım :) Kapağının içinde aynası da var .




   Ben kutuyu beğendim . Gayet dolu bir kutu olmuş :) Vanilya Club gerçekten de her geçen ay kendini yenileyip geliştiriyor ve bir sonraki ay kutusunu merakla beklememizi sağlıyor bence . Eğer siz de ayda 35 tl. ödeyerek lüks markaların bu güzel ürünlerini denemek isterseniz buyrun efenim ;)

7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan tatlım, yine lipgloss rengi hariç aynı ürünler gelmiş bize :D bende keşke allık gelseydi diyorum, veya far da olabilirdi :D şans işte...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o kalpcikler ne guzel olmuss
14 subat ya gözumuze gözumuze sokacaklar illaki

kavanozda olan oyle parmaklamalı lip glossları ben de sevmıyorum
zaten hiç hijyenik değil
hem de hiç

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, aynı mı gelmiş yine canımcım :D Sen de post yaaaap :) Evet ya ben de dedim keşke far ya da allık gelseydi diye ama neyse artık :)) Sağol canım öperiiim !

KOVA KADINIYIM BEN, evet kalpçikler çok şeker olmuş ama karta güzel şeyler yazmışlar hoşuma gitti :) Sevgiliniz olsun ya da olmasın siz eşsiz benzersiz varlık-muhteşemsiniz gibi birşey yazmışlar biz garibanlara hahaa :D Evet ya kavanoz lipglosslar çok kullanışsız oluyor maalesef :(

khaleesi style dedi ki...

Gule gule kullan beybimm:)

Junkhead dedi ki...

Duygucum teşekkürleeer :)

Mervenin Dünyası dedi ki...

ooo ne güzel vanilya erken gelmiş hemde dolu dolu gelmiş :D lilaya sinir oluyorum 15inde geliyo beklemekten nefret ediyorum yaa :(

Junkhead dedi ki...

Merve, evet Vanilya erken geldi sayılır bu ay :D Dolu dolu bir kutumuz oldu aynen :))

Yorum Gönder