29 Şubat 2012

Son aldığım Rival de loop rujlar

   Bu rujlar en son aldığım Rival de loop rujlar oluyorlar efenim :) Fotolarını çekmiştim geçen hafta,yayınlamak bugüne nasipmiş . Beyaz kaplı olanı son Rossmann ziyaretimde aldım . Yeni bir seri bu glossy adında . Bu serideki diğer rujlar genel olarak pembe tonlarıydı,ben de bu nude olanı kapmıştım . Bordo olan da süper bir ruj ! Tenime çok yakıştığını düşünüyorum . Şimdi fotolar ... Gün ışığında flaşsız çekim hepsi de ;)


   Rival de loop glossy - 201 : Bunun yapısı diğerine göre daha yumuşak ,zaten adından da anlaşılacağı üzre glossy :) Açık tonda bejimsi bir nude kendisi .




   Rival de loop - 57 : Bu yapı olarak daha sert bir ruj ama daha kalıcı diyebilirim . Bir kere sürdüm şimdiye kadar,onda da yedim içtim 1-2 saat geçti ve hala renk dudağımdaydı ;) Tonuna bayıldım bunun !



9 yorum:

Uftade dedi ki...

Özellikle ikincisinin rengine bayıldım :)
güle güle kullan canım

What's Next dedi ki...

canım ben ikisini de çok çok beğendim! ama sanırım ilkini hemen her gün kullanırdım :) rossmann istanbul'a da geldi ama o kadar ters bir yerde ki benim için hala gidemedim, gittiğim gün nasıl bir alışveriş yapıcağımı düşünemiyoruuum! :D

güle güle kullan ;) bu arada gün ışığında flaşsız çekimleri ben daha çok beğeniyorum!

Junkhead dedi ki...

Uftade,teşekkürler ;) Benim de favorim 2.bunlar içinde :)

Edacım,sağol canıım :) Bence de hiç düşünme Rossmann'a ilk gidişinde neler alacağını hahaa :D Hakkaten bir gitsen merak ediyorum ben de neler alıcan :)

Dilek dedi ki...

Şansıma inanamıyorum, üsküdar'a açılmış istanbul'daki mağazası :D Tam da aldıklarına bakıp, "acaba nerden aldı çok hoş duruyorlar" derken :D ikisini de beğendim ben. çok yakışmış ;)

Junkhead dedi ki...

Dilek, teşekkürler :) Başka semtlere de açarlar inş. orda da Üsküdar'a gidemeyenler rahat rahat gider :D

özge dedi ki...

glossy olan yeni çıktı sanırım canım,çok güzelmiş rengi. Ben rivali kullanamıyorum sürdükten sonra sanki yğlı bişey yemişimde donmuş gibi hissediyorum bu seridede oluyormu öyle?

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekkürler :) Dediğin tanımlamayı pek anlayamadım ama bende birşey olmadı :D

sevda s. dedi ki...

2,sine bayıldım, güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;)

Yorum Gönder