21 Şubat 2012

Rival De Young Baked Eyeshadows (Moonlight / Cream cake)

   Bu farlara ba-yıl-dım ! İlk önce morunu almıştım,sonra kullanıp çok beğenince dün de kahverengisini aldım . Fiyatı 4.90 tl. idi . Bir de çok tatlı bir uçuk pembe rengi vardı . Bu 3 renkten başka rengini görmedim ama vardır tahminimce 1-2 rengi daha . Rival De Young Rossmann'ın kendi markalarından biri bildiğiniz gibi . Bulursanız mutlaka bu farlara şans verin ,pişman olmazsınız ;) Kahverengi olanı da kullanmak için sabırsızlanıyorum . Sürümü harika,kalıcılığı da öyle . Tabi altına yine bir baz kullansanız daha güzel olur çünkü ben göz makyajımı her zaman concealer+pudra üzerine yapıyorum . Saatlerce bozulmadan duruyor çoğu far böylece :)) Şimdi gelelim swatchlara ... İsimleri de çok cici :D Soldaki 02-Cream cake ve sağdaki ise 03-Moonlight . Son 2 foto flaşlı,diğerleri gün ışığında flaşsız çekimdir ..







8 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Terracotta olan herşeyi gözün kapalı alacaksın arkadaş :) bende çok sevdim özellikle kahveyi , al mor senin olsun, huh :)

Junkhead dedi ki...

Hihihiii :P

makeupwithstyle dedi ki...

Tüh yakınlarda yok ki Rossman, gerçi far almıyorum artık! çok fazla var onları bitirmeden almamalıyım :D güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;)

Back to Black dedi ki...

yavru verdiğin ip ucu çok işime yarayacak hani şu concealer+pudra olayı :) güle güle kullan canım

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür ;) Evet o ipucunu da verdim çaktırmadan di mi :D Benim çok işime yarıyor valla .

LensMakyaj.com dedi ki...

Mor olan çok güzel görünüyor, Rossmann'a gittiğimde bu markayı görmüştüm ama incelemedim, bakmak lazım.

Ben de uzun yıllar kapatıcı ve pudra üzerine far sürdükten sonra yakınlarda baza başladım. Kalıcılık açısından ikisi arasında fark görmedim ama bazın farın duruşunu değiştirdiği kesin.

Junkhead dedi ki...

Cansu,teşekkürler ;) Rossmann'a gidersen bak mutlaka bu farlara . Ben hiç baz almayı düşünmedim,bu şekilde idare ediyorum :) En azından 6-7 saat hiç bozulmadan kalıyor farlar,bu da bana yetiyor .

Yorum Gönder