26 Şubat 2012

Rapsodi - 345

   Eveeeeet :) Orly Monroe's Red'den sonra özüme dönerek süperötesi koyu bir mor sürdüm ;) Bu Rapsodilerin son aldığım renklerine bayıldım ben <3 Bu mor da büyük ihtimal akşam vakti karşıdan siyah gibi görünecek . Yakından dikkatli bakınca çoook koyu bir mor olduğu anca anlaşılacak . Mor olsun taştan olsun diyorum zaten biliyorsunuz :D Sadece 75 kuruşa böyle süper renk ojeler almak da paha biçilemez tabi ki ! 2 kat sürdüm . Son 3 foto hariç diğerleri gün ışığında flaşsız ;)









4 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Evet, işte böyleee!!!!<3

Junkhead dedi ki...

Hehehhh özünde kal iyi diyorsun di mi canım :D :)) Süper renk ama hakkaten <3

uzunincekivircikk dedi ki...

Öz iydir :D kal tabi özünde ne öyle kırmızı falan :D bizi bozar :D

Junkhead dedi ki...

Bence de :D :D

Yorum Gönder