24 Şubat 2012

Rapsodi - 342

   Ben bu ojenin rengine baaa-yıl-dım ! :)) Hep söylediğim gibi, böyle dünya tatlısı canlı tonda mavi ve mor ojelere bayılıyorum ! Bu tonda mavi ojem yoktu,çok güzel oldu bunu bulup almam . Artık zaten kendimde olan renkleri veya benzerlerini almamaya çalışıyorum . Hep gözüme farklı görünen ,bende olmayan renklere yöneliyorum :D Ojenin yapısı biraz kıvamlıydı,onun dışında pek olumsuz birşeyini görmedim. 2 kat sürdüm . Süper bir renk süper <3 İlk 5 foto gün ışığında flaşsız,son 3 flaşlı ;)








4 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Bu mavi tonunu pek severim :)
Şu rapsodilerin güzel renklerini bi tek ben bulamıyorum herhalde garip :)

Junkhead dedi ki...

Yakından daha güzel görünüyor canımcım :D Bu renkler genelde boyuyor diye altına baz sürdüm,bakalım inş. boyamaz :))

Küçük Şeyler dedi ki...

ayy ne sirin bir renk :D cok guzel duruyor gercekten, bir an boyle ilkbaharda kendimi sahilde... beyaz bir elbise :D bu renk ojeler hayal ettim :D
Sevgiler!

Junkhead dedi ki...

Küçük Şeyler, teşekkürler canıım :) Evet çok cici,iç açan bir renk :D

Yorum Gönder