26 Şubat 2012

Orly - Monroe's red

   Monroe's red ojesi olanlar grubuna ben de katıldım dün itibariyle :D Bana göre çok açık ve cart bir kırmızı aslında ,nar çiçeğine dönük bir tonu var bu ojenin . Ben daha çok tok ve koyu kırmızıları severim bilirsiniz . Neyse ,bu benim ilk Orly ojem oldu :) Ojenin yapısı ve sürümü bir harika ! Bayıldım diyebilirim . O kadar kolay sürülüyor ki,oje tırnakta kayıp gidiyor resmen . Hatta fırçanın inceliğini görünce zor sürülecek sandım ama yanılmışım. Her zamanki gibi 2 kat sürdüm . Ojeyi bana tanıtım için gönderen Orly'ye teşekkür ediyorum . Fotolar gün ışığında flaşsız ;)






11 yorum:

'fulya. dedi ki...

harika bi kirmizi bayildim

özge dedi ki...

wowwww en sevdiğim kırmızı oje tonu,deborah,sally ve bourjoisten buldum bu tonu ve aldım ama bunu göresem eminim dayanamaz yine alırdım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,evet aslında güzel çok dikkat çekici bir kırmızı ama ton olarak bana pek uymuyor :))

dofa dedi ki...

çok güzelmiş, çok da yakışmış özge ;) sürmemezlik etme sakın.

Junkhead dedi ki...

dofacım,teşekkürler :))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok yakışmış, güle güle kullan! Orly mi gönderdi ojeyi :) sevindim buna :) mucks

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkürler :) Orly gönderdi de zorla aldım gibi de oldu hahaa :D Geçen ay bi baktım yollamışlar bloggerlara,mail attım istedim falan derken sonunda dün yolladılar .

makeupwithstyle dedi ki...

Hadi yaa bloglara oje mi yollamışlar?Zaten hep bizi es geçsinler :Pp

Junkhead dedi ki...

Valla yollamışlar 2 aydır . Ben de mail atıp deneyeyim dedim şansımı,biraz gecikmeli de olsa yolladılar ojeyi :))

Nemo Latte dedi ki...

bence çok yakışmış :) koyu renkleri seviyorsun evet ama bu tonlar da baya güzel oluyormuş, hep böyle kırmızı sür bence :P

Junkhead dedi ki...

Nemo, teşekküüür :)) Sence ben hep kırmızı sürebilecek insan mıyım :D

Yorum Gönder