06 Şubat 2012

Mim mim mimmmm

   Sevgili itsbea arkadaşım beni mimlemiş :) Teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyoruuum ...


1-Blogun hakkında kimin haberi var ve nasıl tepki veriyorlar ?
Valla ailem biliyor işte :) Annem blog olaylarıyla pek alakalı değil . Takip de etmiyor zaten blogumu,babam da öyle :) Kardeşim de ara sıra facete linkleri paylaşınca tıklayıp bakıyor sanırım hehehh .. Aslında bu soru bana gereksiz oldu biraz . Facebook ta post linklerimi paylaşınca sonuçta herkesin haberi oluyor blogumdan değil mi :D


2-Hangi ürünü almak istiyorsun ama henüz çok pahalı buluyorsun ?
Buradaki "henüz" kelimesine takıldım ben :)) Bana bir ürün pahalı geliyorsa,her zaman pahalı gelir zaten yani ne alaka henüz :D Öyle bir ürün yok düşündüğüm .. Uygun fiyatlı ürünler alırım zaten, hiçbirşeye aşırı para harcamayı sevmem . Birşeye çoook kafayı taktıysam da paramı biriktirir öyle alırım ama :)


3-Hangi kozmetiği her gün yanında taşıyorsun ?
Dışarı çıkarken mutlaka çantamda siyah göz kalemim ve rujum olur . Onun dışında başka bir ürün almam yanıma .







4-Hergünkü makyajın nasıl oluyor ?
Hergünkü makyajım diye birşey yok benim için :) Her seferinde farklı makyaj yaparım ..


5-Bir dahaki gitmek istediğin tatil yeri neresi ?
Hiç düşünmedim .


6-Hangi dilleri konuşabiliyorsun ?
İngilizce .


7-Bu aralar en çok ne yiyip-içiyorsun ?

Çay-light coca cola ve Uno'nun minik grissinilerinden :D












   Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum ;)

1 yorum:

Aswang dedi ki...

http://aswanginkosesi.blogspot.com/2012/02/mim-11-soruda-siz.html bende mimin var canım :))

Yorum Gönder