21 Şubat 2012

Loreal Infallible farlar (Eternal black / Purple obsession)

   Artık hemen hemen her blogta gezinen ve meşhur olan Loreal infallible krem farları hepiniz biliyorsunuz :)) Ben de forumdan öğrenmiştim tesadüfen ve %30 indirimi duyunca da gidip almamak ayıp olur demiştim . Önce netten renklerine ve swatchlarına göz atmıştım tabi . İlk aklıma giren 2 renk bu ikisi olmuştu . Bu güzeller güzeli siyah ve moru almazsam olmazdı . Tam benlikler ! Favori renklerim <3 Ben de kendi aldığım renkleri tanıtmak istedim . Aslında henüz kullanmak nasip olmadı . Önce moru kullanırım zaten siyah pek günlük değil anlayacağınız üzere :) Orjinal fiyatları 23-24 tl. idi, indirimde 16 küsur tl.ya aldım . Bu farlar krem far diye geçiyor ama krem-toz arası bir yapıya sahipler . Sürünce krem gibi olmuyor,daha çok yumuşak kremsi yapılı toz far diye adlandırabilirim :D Ben ikisinin de rengine bayıldım ! Kullanmak için sabırsızlanıyorum . Şimdi foto ve swatchlara geçelim .. Soldaki 014-Eternal black sağdaki 005-Purple obsession ;) Son 2 foto flaşlı, diğerleri flaşsız .






2 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

İki rengin güzelliğine bak yaa.. bayılıyorum siyah ver mor uyumuna.. çok güzel. İki rengi kullanarak bir makyaj yaparsın bize artıkkk :)

Junkhead dedi ki...

Evet siyah-mor uyumu dünyadaki en güzel renk uyumudur bana göre :D Makyaj yapınca koyacağım bloga mutlaka canımcım ;)

Yorum Gönder