05 Şubat 2012

Junkhead & Back to Black buluşması :)

   Bugün Back to Black Pınarcığımla buluştuk İzmirimde :) Hava da harikaydı,bahar gibi şansımıza .. Kendisi kadar şeker kızıyla da tanıştım . İkisini de çok sevdim, çok tatlılardı ana-kız :)) Blog sayesinde yüzyüze ilk tanıştığım insan Pınar oldu,çok da güzel oldu valla hehehh .. Alsancak'ta oturduk,biralarımızı yudumladık,patateslerimizi mısırlarımızı yedik .. Çok keyifli bir gün oldu gerçekten . Fotolar da çekildik tabi ki,ama yüzlerimizi sansürleyip koyacağım fotoları :D Bir de bana mor ojeler ve morlu kokoş bir kalem almış canımcım hediye ,çok sevindim tabi morları görünce :)) 










9 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım ne güzel buluşmuşsunuz, darısı bize inşallah :P ayrı şehirlerde olmasaydık keşke :)

Junkhead dedi ki...

Tatlım evet ya darısı bize :) Öperiiim çok !

ZeynepG. dedi ki...

picnic kapanınca ne yapaciiz aceb :)

Junkhead dedi ki...

Zeynep evet ya kapanacakmış,ben de dün öğrendiim :D Gerçi geç keşfettim biraz,bu 2.kullanışımdı peeeh :/

ZeynepG. dedi ki...

Benzerleri var ama en iyisi oydu. İyi bir şey bulunca haber veririm sana ;)

Back to Black dedi ki...

ben buraya yorum yazmıstım teee İzmirdeyken du bi daha yazayım canım benim o muhabbet o bira o poz vericem çabası hala tadı damağımda :))

Junkhead dedi ki...

Aaa yavrum yazmışın ama çıkmamış herhalde :)) Valla ne güzel bir gündü di mi,hava da mis gibiydi aaahh .. Gerçi bu hafta yine ısınıyormuş burda havalar,hadi gel :/

Back to Black dedi ki...

yaza geliyorum canım hayırlısıyla yeniden kaos yaparız :)))

Junkhead dedi ki...

Ooo hakkat miii ? :) Şurda yaza ne kaldı zaten kız :D

Yorum Gönder