03 Şubat 2012

Huzurlarınızda MORjinal kartvizitleriiiim :)

   Artık benim de bir kartvizitim var :))) Tasarımı Serenaycığımın elinden çıktı, kartvizitleri bastırma ve kesme işleri de bendenizden :D 2 ay süren bir zaman sonucunda bu çıktı ortaya .. Serenay'ı biraz yordum ,şöyle olsun böyle olsun,şunun şurası,onun burası derken sonuç çok güzel oldu ama :) Canımcım sana burdan da çoook teşekkür ediyoruuum ve öpüyorum ! Buarada kartvizit basan bir yere bastıramadım mecbur,çünkü öyle yerler en az 1000 adet falan basıyormuş . Ben de gittim ozalitçiye ve kartvizit olacak şekilde kalın bir kağıt seçtim . 40 adet çıkarttırdım şimdilik :) 3 sayfa dolusu oldu . Eve gelince de kendim kestim hehehh .. Baya da hesaplı oldu tabi. Bittikçe artık tekrar gidip çoğaltırım .İşte MORjinal kartvizitleriiim karşınızdaaa  :D Soyadı gizlemek zorunda kaldım ,orayı takmayın ;)













16 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Oyiii pek güzelmişş kzııım :) eee Serenat , nanayım yaparsa böyle yapar :) Bu arada o kısçe sigara mı tüttürüyor .)
İlahiii deli kız :)

Junkhead dedi ki...

Nimooom güzel olmuş muu :) Yok yahu sigara nerden geldi aklına hahaa :D Düşünme baloncuğu o :) Fikir benden çıktı,MORjinal i hayal ediyor kız :)))

What's Next dedi ki...

çook güzel olmuş kartvizitlerin.. cidden bayıldım ben! valla süper olmuş canımcım güzel günlerde bol bol satışlar yap o zamaan ;)

Junkhead dedi ki...

Edacııım, çok teşekküüür :))) Ben de çok sevdim ! Bir de ellerimle kesince daha bir değerlendi benim için :D

melezim dedi ki...

bayıldım

Junkhead dedi ki...

Burcucum, teşekkürleeer :)

pembe fiyonk dedi ki...

beğendim kartvisitlerini canım... hayırlı olsun...

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, teşekkürleeer canım ;)

Nanay dedi ki...

Güle güle kullaan canım;) baskısı güzel olmuş ;)

Junkhead dedi ki...

Serenaycım teşekkürleeer :) Evet di mi baskı iyi oldu baya kartvizit baskısı gibi :D

Eren dedi ki...

Süper olmuş, ne kadar yaratıcı ve hoş, güle güle kullan:)

Junkhead dedi ki...

Eren, çok teşekkürler ;) Beğenilince daha mutlu oluyorum :)

Aswang dedi ki...

oy senin kartvizitini sevsinleeer:D Hayırlı olsun canım benim :))
Yorum yazdım sanıodum ama yazıp göndermeden kapamışım sanırım pencereyi huehue :D

Junkhead dedi ki...

Aswangım, çoook teşekküüür :D Çok cici di miii :)))

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım, işlerin rast gitsin, hayırlı kazançların olsun inşallah :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, sağol canım inşallaaah diyelim :)

Yorum Gönder