17 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Tell noone)

   Bugün önereceğim film Tell Noone ,orjinal adıyla Ne le dis à personne ;) Kendisi 2006 yapımı bir Fransız filmi .. Genel olarak Fransız filmlerini beğenirim . Yani şimdiye kadar izlediklerim içinde beğenmediğim pek olmadı . Filmin yönetmeni Jeux d'enfants 'tan tanıyacağınız Guillaume Canet . Hatta filmde kısa süreli de olsa oynamakta kendisi :) Film harika ve zekice bir senaryoya sahip . Ana karakterimiz 8 sene önce karısı ölmüştür ve çevresi tarafından şüpheli olarak görülmektedir .. Açıkçası ben bu filmi izleyeli baya oldu ,fazla anlatamıyorum konuyu :) Netten alıntı da bulamadım nedense .. Kısaca şöyle diyeyim ; film oldukça sürükleyici ve heyecanlı .. Sonuna kadar 1 dk. bile sıkılmadan merakla izlemiştim . Finali de oldukça şaşırtıcı ve etkileyiciydi . Buarada başroldeki abimizin Dustin Hoffman ile muhteşem benzerliğine bakalım siz ne diyeceksiniz .. Film başladıktan sonra bir 10 dk. Dustin Hoffman sanmıştım ,sonradan çaktım durumu hehehh .. İzleyin ! ;)










2 yorum:

dofa dedi ki...

ben de seviyorum genelde fransız filmlerini, aynen bayılmıştım bu filme de. dustin hoffman'a çok benzetmemiştim ama bazı fotoğraflarda andırıyormuş ((:

Junkhead dedi ki...

dofacım ben baya benzetmiştim :) Tabi bu adam Dustin'den daha genç,ama tek benzeten de ben değilmişim dedim Google'da bazı görselleri gördükten sonra :D

Yorum Gönder