26 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (The Machinist)

    
   Bugünkü film benim hayatımın filmlerinden olan The Machinist .. Eminim ki filmlere meraklı çoğunuz bu filmi izlemiştir . Ama ben yine de en sevdiğim filmlerden birini yazmamak olmaz diye düşündüm :) Normalde bir filmi onlarca kez izleyen bir insan değilimdir . Anca çoook sevdiğim bir filmse defalarca izleyebilirim . The Machinist benim şimdiye kadar en çok izlediğim film olma özelliğini de taşıyor :) Hatırladığım kadarıyla 5 kere izledim . İzlettiğim insanlar da oldu,hiç gocunmadan yine izledim yine izledim ve her defasında ilk izlediğimdeki tadı aldım abartmıyorum ;) Neden bilmiyorum bu film beni çok etkiler . Şimdi oturup tekrar izlesem yine aynı şeyleri hissederim . Bu filmin benim için bir önemi de , Christian Bale'i ilk bu filmle tanımıştım . Çok da doğru bir filmle tanımışım adamı valla,çünkü The Machinist'teki performansının şimdiye kadarki en iyi performansı olduğunu düşünürüm her zaman . Her ne kadar adamın tüm filmlerini izlememiş olsam da .. Christian Bale bu film için çok fazla kg.vermiş . Kendini rolüne adamış (aah bir an Heath Ledger geldi aklıma,o da Joker rolüne kendini adamıştı ya :( ) . Neyse ben bu film hakkında konuşmaya başlarsam susmam :D Film psikolojik-gerilim türünde . İzlemeyenler için hiç bir ipucu vermek istemiyorum çünkü sonuna kadar hiç bir fikriniz olmadan izlemeniz daha makbul ve heyecanlı olur kanımca ;) İZLEYİN,İZLEYİN,İZ-LE-YİN diyorum ! :)

















5 yorum:

Nora dedi ki...

Daha yeni izledim ve yarısında anlamıştım sonunda ne çıkacağını :) çok film izledğimden olabilr tabi güzel filmdi ama yine de gözmde fazla büyütmüşüm gibi geldi.

dofa dofa dedi ki...

bence de şahane bir filmdi. bale'i ben de çok severim. bu filmde pek bir çirkindi. :P

Junkhead dedi ki...

Nora,valla ben izleyeli baya oldu . Her izlediğimde aynı tadı alıyorum :) Kişiye göre değişir tabi ki :))

dofacım,evet aynen öyle :) Çirkin mirkindi ama performans 10 numaraydı !

viva dedi ki...

Canim kesinlikle izleyecegim, cok ilgimi cekti, sen okadar begendiysen mutlaka cok güzeldir! Sagol tavsiyen icin : )

Junkhead dedi ki...

vivacım izle mutlaka ;)

Yorum Gönder