22 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Little Children)

   Dün film önermeyi unutmuşum :) Bugün de son anda yazıyorum ama neyse artık .. Bugün önereceğim film Little Children . Birkaç ay önce izlediğim bir film . Oyuncularına ve puanına güvenerek izlemek istemiştim . Sonuç olarak çok beğendim . İnsana ders verici bir yanı da var. Özellikle finali beni çok etkilemişti,bir durup düşünmüştüm :)) Beni böyle yapan filmler de zaten direk favorilerime girmeye hak kazanır . Başrolde Kate Winslet ,Jennifer Connelly ve Patrick Wilson var. Kate ve Jennifer ablalarımızı zaten çok severim. Patrick Wilson ise son dönemlerde çoğu filmde karşıma çıkan bir isim . Bu filmde bütün oyuncular ayrı ayrı çok başarılı . Filmin süresi biraz uzun, 137 dk. ama hiç sıkmıyor,çok akıcı bir şekilde izlettiriyor kendini .. Evliliğinde mutsuz çocuklu bir adam,bekar ve çocuklu bir anne,bir de yine evliliğinde mutsuz eski bir polis memuru arasında dönüyor filmimiz . Fazla anlatmak istemiyorum ben filmi,ama kısaca şöyle diyeyim .. Bazı insanları gerçekten tanıyamayız ama sonunda gerçek yüzlerini ve kişiliklerini belli ederler ,bizi şaşırtırlar . Film bu konu üzerine kurulmuş . Hiç ummadığımız şeyleri,hiç ummadığımız insanlardan görebiliriz diyor bize Little Children ;) İzleyin,bana hak vereceksiniz . Bir de bu filmde Kate Winslet'ın makyajsız ne kadar da doğal ve güzel olduğunun iyice farkına vardım :D













0 yorum:

Yorum Gönder