20 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Les amours imaginaires)

    Bir Fransız filmiyle daha buradayım :) Bu seferki film baya bir sıradışı,herkesin zevkine uymayacağını düşündüğüm bir film ... Les amours imaginaires , İngilizce'ye de Heartbeats diye çevrilmiş . Filmin yönetmeni olan kardeşimiz henüz 89 doğumlu olan Xavier Dolan . Bu çocuğun asıl ses getiren ilk filmi ise I killed my mother idi . İlk olarak onu izlemiştim ve beğenmiştim . Sonra bir filmi daha olduğunu öğrenince onu da izledim . Bence çok başarılı bir yönetmen gencecik yaşına rağmen . Kendisi eşcinsel olduğu için çektiği 2 film de o tarz öğeler içeriyor,her 2 filminde de kendini oynuyor bir nevi .. Gerçeklik payı da biraz olduğu için çok daha samimi olmuş bence filmleri . Buarada 2 filmi de hem yönetmiş hem başrolünde oynamış Xavier . Neyse gelelim bizim filmimize ... Filmde 3 karakter var . Çok yakın arkadaş olan çocuk ve kız,daha sonra onların arasına katılan diğer çocuk .. İlginç bir aşk üçgeni :) Böyle bir filmi Türkiye'de çekselerdi ne olurdu acaba diye düşünmeden edememiştim bu filmi izledikten sonra . Bir de filmdeki nostaljik hava ve müzikler harikaydı ! Direk insanın ilgisini çekiyor ;) Sıradışı filmleri seviyorsanız mutlaka izleyin diyorum ..


(Aah aaahhh ,bu kerata Xavier'e hayran olmuştum ama kendisi gay işte hıhh. )















0 yorum:

Yorum Gönder