18 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Knockin' on heaven's door)




  Bugünkü film beni en çok etkileyen filmlerden biri Knockin' on heaven's door . Bu filmden daha önce bahsetmiştim aslında ama bu uygulamam dahilinde de önermek istedim ;) Filmi biraz geç keşfetmiştim,hatta pişman olmuştum "ben bu filmi niye daha önce izlememişim" diye ... Filmimiz 1997 Alman yapımı .. Başrolde Inglourious Basterds'dan tanıyacağınız Til Schweiger var . Tür olarak komedi-dram . Bu filmi anlatmaya kalksam kısa kesemem,o yüzden özet geçmeye çalışacağım kısa cümlelerle :) Başrol karakterlerimiz birbirine tamamen zıt iki adam . İkisi de aynı gün hastaneye test sonuçlarını öğrenmeye gelirler ve kanser olduklarını öğrenirler . Aynı hastane odasına konmalarıyla yakınlaşır ve bir maceraya atılırlar . Karakterlerimizden bir tanesi daha havai,içkisi-sigarası olan salıvermiş bir tip .. Diğeri ise onun aksine daha hayatına ve kendine dikkat eden bir tip :) İkisi bu hastane odasında tanışır ve zaten az bir ömürleri kaldığı için oradan kaçmaya karar verirler ... Gerisinden hiç bahsetmeyeceğim . Mutlaka ölmeden izlenecek filmlerden biridir bana göre . Hem çok eğlenceli,hem de çok duygusal birçok sahne var . Bence bu film her türlü zevke hitap eden,herkesin beğeneceği nadir filmlerdendir . Mutlaka izleyin ! Özellikle final sahnesi beni benden almıştır .








2 yorum:

Back to Black dedi ki...

konusu anlattığın kadarı ile sardı beni izliycem mutlaka sağol bebeğim :)

Junkhead dedi ki...

Pınarım,mutlaka izle süper filmdir ;)

Yorum Gönder