15 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi :) (It's a wonderful life)

   
   Arkadaşlar, böyle birşeye karar verdim . Çok da güzel bir karar oldu bence :) Sizlere her gün izleyip de beğendiğim,favorilerim arasına girmiş filmlerden teker teker önereceğim . Filmleri kendi çapımda az buçuk anlatacağım . Film ve müzik zevkime güvenirim her zaman ;) Kimseye gereksiz,dandik filmler önermem . Her gün burada önereceğim filmleri gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz . Yeni-eski ayrımı yapmayacağım . 40-50li yıllardan siyah-beyaz filmler de yazabilirim,geçen sene izlediğim bir filmi de .. Umarım benim gibi filmseverler için yararlı postlar olur bunlar . Başlayalım mı o zaman ? İlk filmimiz 1946 yapımı It's a wonderful life :) Başrolde çok sevdiğim James Stewart var . En sevdiğim eski filmlerdendir . Senaryosu şahanedir . O zamanın filmlerine göre bence çok sıradışı bir senaryoya sahip . Hatta bu filmi izledikten sonra,şimdiki filmlere bakıp "Ne varsa eskilerde varmış" lafımı tekrarlamıştım . Hem film ,hem müzik konusunda bu lafı çok yinelerim ,haklıyım da kendime göre :) Filmden kısaca bahsetmem gerekirse ; kahramanımız evli ve 4 küçük çocuğu olan George Bailey ,herkesin kendisini tanıdığı ve çok sevdiği kasabasında çok mutlu bir hayat sürmektedir . Ama bir gün iflas eder ve beş parasız kalır . Bunu gururuna yediremez,karısına da söylemekten utanır ve bir gece köprüden atlayıp intihar etmeye karar verir . Başka çaresi yoktur kendine göre .. Tam köprüden atlayacağı sırada karşısına bir melek çıkar ama insan formunda :) George'a "Neden intihar etmek istiyorsun ?" diye sorar ve aldığı cevap sonrası  "eğer George bu dünyaya gelmeseydi, o kasabada hayat nasıl olurdu,karısı ne durumda olurdu,onu seven sayan dostları,kardeşi ne halde olurdu,kısacası George'un o kasaba için ne kadar önemli bir insan olduğunu" filmin sonuna kadar gösteriyor . Çok farklı bir film,mutlaka izleyin izlemeyeniniz varsa ! ;) Film bittikten sonra insan bir süre kendi hayatını ve varlığını da sorguluyor tabi . 








   Bu sahne çok acıklıydı ...



4 yorum:

What's Next dedi ki...

aa süper olmuş bu ya :) her gün heyecanla beklerim ben o zaman! bu filmde pek güzel gibi, listeme eklensin :D

Junkhead dedi ki...

Edacım, evet güzel oldu kanımca :D Geçen gece yatağıma yatınca birden aklıma geliverdi,dedim madem bir sürü film izledim,bir işe yarasın herkesle paylaşayım tavsiye edeyim :)))

Aswang dedi ki...

Bu bölüme benden daha çok sevinen bir başkası eminimki yoktuur :D
Bahsettiğin filmi merak ettim ve indirilecekler listeme ekledim bile :)

Junkhead dedi ki...

Aswangım, iyi etmişim di mi bunu akıl etmekle hehehh :D Bu filmi annemle babama da izletmiştim geçen yaz, babam çok beğendi . Etrafında filmle ilgilenen herkese söyleyip duruyor,her seferinde de gelip bana" o filmin adı neydi" diyor hahaa :D

Yorum Gönder