24 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Dial M for Murder)

   
   Dün yine unutmuşum film önermeyi,aaah niye böyle yapıyorum bilemedim :/ Güya "her güne bir film" dedik .. Eskilerden bir filmle burdayım yine . Bir Alfred Hitchcock hayranı olarak 10dan fazla filmini izledim . Adamın tarzını çok seviyorum . Filmlerinin aynı anda hem gerilim hem de komedi öğelerini taşıması çok hoşuma gidiyor :) Favori Hitchcock filmlerimden biri de Dial M for Murder 'dır . 1954 yapımı olan filmin başrolünde güzeller güzeli Grace Kelly var . Imdb top 250de ise 195.sırada filmimiz . Konuya gelirsek, eski tenis oyuncusu karakterimiz karısını öldürme planları yapmıştır. Ama işler yolunda gitmeyince başka bir plan kurar ve olaylar gelişir. Çok sürükleyici bir filmdir . Asla sıkılmazsınız eğer gerilim ve esrarengiz filmleri seviyorsanız ;) 













5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmmbende bayılırım bu filme de Alfred Hitchcock'a da :) Benim favorilerimdendir Dial M for Murder, onun dışında Psycho, Bird, The Rope'u izledim, bir kaç filmini de küçükken izlemiştim ama onları hatırlamıyorum :) Başka hangi filmlerini önerirsin?

Junkhead dedi ki...

Canımcım evet Rope da başka bir favorimdir :) Onlar dışında hmmm .. Frenzy,Vertigo(mutlaka izle),Strangers on a train ve Shadow of a doubt izleyebilirsin ;) Öperiiim ! Hitchcock amcam bi tanedir :D

Junkhead dedi ki...

Şimdi saydım da 15 filmini izlemişim :) 1 tanesi de pc de beklemede :D

mor rimel dedi ki...

Benim de favorim İp (The Rope)Son zamanlarda gerilim filmlerini izledikçe onun ne kadar büyük bir yönetmen olduğunu daha iyi anlıyorum

Junkhead dedi ki...

mor rimel,evet Rope'un yeri bende de ayrıdır ama ondan sonra da Vertigo ! :)

Yorum Gönder