19 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (City Island)

     Bugün yakın geçmişten bir film önereceğim arkadaşlar ;) Filmimiz City Island .. 2009 yapımı bir komedi-dram . Ben bu filmi merak edip tesadüfen izlemiştim aslında ama baya beğendim . Biraz kara komediye de kaçıyor kanımca . Bir aile filmi ama sıradan bir aile değil :)) Ailedeki çocuklar ve ebeveynlerin başlarından geçenleri,hayatlarındaki gizli saklı olayları konu alıyor .. Ben izlerken çok eğlenmiştim,bana çok farklı gelmişti bu film . Hatta şimdi anlatırken tekrar izleyesim geldi :D Başrolde Andy Garcia abimiz var . Kısaca şöyle diyim, her birinin sırları olan aile bireylerinin yavaş yavaş birbirlerini daha yakından tanımalarını, keşfetmelerini konu alıyor . Filmin sonu çok hoşuma gitmişti . Eğer fazla rahat filmlerden hoşlanmıyor,rahatsız oluyorsanız izlemeyin ;)











0 yorum:

Yorum Gönder