16 Şubat 2012

Her güne bir film önerisi (Almost Famous)

   Sıra geldi 2.günün filmine :) İzlerken acayip keyif aldığım ,beni 60lı yılların havasına sokan bir filmi önereceğim size .. Almost Famous ;) Bu filmin özellikle müzikleri de çok güzeldir . Filmdeki yüzler genelde tanıdık .. Başrolde Kate Hudson var . My name is Earl dizisinin başrol oyuncusu Jason Lee'yi, canımız Zooey Deschanel'i, Frances Mcdormand ,Anna Paquin,Patrick Fugit gibi isimleri bu filmde görebilirsiniz . Filmimiz 60larda geçmekte ve bolca hippi içermekte :D Ben zaten o yılların ve o yılları anlatan filmlerin hastası olduğum için bu filmin ilk anından itibaren kendimi içinde bulmuştum . Ana karakterimiz olan çocuğa Rolling Stone Magazine'i için bir yazı yazma şansı verilir ve çocuk kendini bir anda bir rock grubunun konser turnesinde bulur . Filmin sonuna kadar da başından geçenler anlatılıyor .. Filmdeki ortam, sıcaklık ve müzikler sizi alıp götürecek,garanti veriyorum ;) Hele benim favori bir sahnem de vardır,o da Elton John'un Tiny Dancer şarkısının çaldığı sahne .. İzleyin anlarsınız güzelliğini :) Şimdi filmden bazı kareler ...











7 yorum:

Aswang dedi ki...

çok merak ettim bu filmi yaaaa. Ama torrent ve altyazı uyduramıyorum bir türlü çıldırıciğiiim. Heelp :(

Junkhead dedi ki...

Ahh yavrum kıyamam yaaa,gel bende var film :D ah btjunkie vaah :/

Aswang dedi ki...

btjunkie yaktın biziii yaktııın :(

*ssdesignbutik dedi ki...

bence bu postlar süper oldu morindrellam bende bakacağım not aldım :)

Junkhead dedi ki...

Senemim, sevindim işinize yarayacağına valla :)) Bir de özellikle çoğu insanın izlemiş olduğunu düşünmediğim filmlerden seçiyorum ;)

dofa dedi ki...

bu filmin afişini hep görürüm ama izlememiştim. hemen listeye alıyorum. devam bu postlara bayılıyorum (:

Junkhead dedi ki...

dofacım, ben de mutlu oluyorum izlememiş olduğunuz filmler çıkınca :)

Yorum Gönder