04 Şubat 2012

Golden Rose Matte Velvet - 107

   Bu ojeyi almak aklımdaydı uzun zamandır :) Dün görünce de hemen kaptım tabi ki ! Matte Velvet lere aşıkken bu güzeller güzeli morunu almazsam olmazdı :D Evet, Golden Rose matte velvet serisine bayılıyorum . Matlarından sadece 1 rengini aldım ama matte velvetler 4 tane oldu şuan . Matteler çok sıradan geliyor bana,ısınamadım onlara .. Hem zaten başka mat ojelerim ve matlaştırıcı Flormar ojem varken ne gerek var di mi :) Matte velvetler çok daha ilgi çekici bana göre ... Çoğu ojenin yapamadığı birşeyi de yaptı ve tek katta opak oldu ama ben yine alışkanlık olduğundan 2.katı da sürdüm :) Tırnaklarımı biraz kısalttım,farkedenler olup da "aaa uzun iyiydi yav" derse diye söylüyorum .. Benim tırnaklarım çok çabuk uzar zaten :D Haftaya yine daha uzun tırnaklı Junkhead göreceksiniz büyük ihtimal :) Ben bu ojeye ba-yıl-dım !!! Haftalarca tırnağımda dursa sıkılmam,bakar dururum <3 Fotolar flaşlı ,hadi bakalım o vakit ...


(Ojenin rengi yine mor değil de mavi gibi çıktı . Sinir oldum :/ Bildiğin canlı bir mor aslında renk. )



















4 yorum:

khaleesi style dedi ki...

waouuwww süper renk beybi

Junkhead dedi ki...

Canımcım, süperliğini pek yansıtamadım aslında canlı bir mor :))

viva dedi ki...

Normalde mor´u sevmem ama bu ne güzellik ya : D Paril paril parliyor, tirnaklarinda harika! : )

Junkhead dedi ki...

vivacım, çooook teşekkürleeer :))

Yorum Gönder