19 Şubat 2012

Golden Rose Magic Color - 322

   Bu Magic color'ı alalı çoook oldu ama ilk kez sürüyorum :) Daha önce sürmeyi gözüm yememişti, çıkarırken zorlanırım diye .. Şimdi nolduysa sürdüm valla :D Gülü seven dikenine katlanır misali .. Siyah ojelerin hepsini seviyorum <3 Bu ojenin içinde bir sürü minik ışıltılar,simler mevcut . Bence harika bir oje ! Magic color serisini zaten çok beğeniyorum ama ben sadece 2 rengini almıştım . Birisi de canlı bir fuşya idi, daha önce postunu yapmıştım. Denk gelirsem birkaç rengini daha alacağım bu magiclerin :) Buarada ilk kez video çektim ojeyi daha iyi göstermek için . Yalnız lütfen kusuruma bakmayın ama deli gibi araştırdım ,uğraştırdım videoya müzik ekleme ıvır zıvır ile ... Önce video formatını değiştirmem gerekti,onu hallettim derken bu sefer bir baktım eklediğim müzik fazladan çalıyor videoya büyük geldi tabi .. Neyse onu da kırptım tamam bitti sonunda diyordum,youtube a da yükledim ve bir de baktım ki videonun görüntü kalitesi bozulmuş :S Deli oldum deli :) Ben de sinir oldum,en azından görüntü kalitesi iyi olsun dedim ve arkadan dışarının sesi ile videoyu ekledim mecbur .. Gönül isterdi görüntü kalitesi bozulmasın,müzikli müzikli izleteyim size .. İnş. onun da püf noktasını öğrenirim bakalım . Önce video,sonra da ilk 4 foto flaşsız ve son 4 flaşlı fotolar ;)










11 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Golden shoplarda görmüştüm bunu çok güzel cidden <3

Junkhead dedi ki...

Evet süper Nazlıı :D

NİMO =) dedi ki...

Aslında ojeler için video şart özgem, youtube öyle işte ama seninkigayet güzel geliyor. araba sesleri eşiliğinde ruhum dinlendi :)) Ojeyide sevdim ama golden rose almıyorum ben :) mucks

Junkhead dedi ki...

Nimom teşekkür :)Valla çok uğraştırdı video beni ama hepsi boşa gitti,yine koya koya bu saf gürültülü halini koymak zorunda kaldım . Kızım youtube un bi suçu yooook :D Kullandığım programların suçu :/

uzunincekivircikk dedi ki...

Bu kadar güzel renkleri görünce gerçekten kuşadasına gıcık olmaya başlıyorum. Yahu hep eski seriler var.. :( çok güzelmiş rengi darısı başıma :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, canım sağol ;) İnş. sen de bulursun yahu ..

alice dedi ki...

bayıldım bu renge ! ama ben bu magic colorlarda bi magiclik göremiyorum nedense.. ismini duyunca böyle renk değiştiren falan bişiler hayal ediyorum :D

Junkhead dedi ki...

alice, canım bu magic serisi Flormar'ın miracle serisiyle benzer :) Aynı sıralarda çıkmışlardı zaten . Valla sonuçta düz sıradan bir oje değil bana göre ;)

bc dedi ki...

güzel renk yakışmış..

Junkhead dedi ki...

bc,teşekkürler ;)

Junkhead dedi ki...

bc,teşekkürler ;)

Yorum Gönder