02 Şubat 2012

Golden Rose - 62

   Ne renk oje süreceğimi bir türlü bulamadım aslında bugün :) Bir onu bir bunu elime aldım tamam dedim dedim,hepsini bıraktım .. Hazır tırnaklarım uzunken bordo iyi gider dedim ve bu ojeyi seçtim :)) Bu Golden'ı ilk kez sürüyorum . 2 kat sürmekti amacım ama içime sinmedi pek,daha düzgün iyi görünsün diye 3.katı da sürdüm her ne kadar sevmesem de .. Bordo sevdiğimi hep söylerim zaten . Başka da denecek birşey yok bu ojeyle ilgili :D İyi,hoş,güzel ;) Fotolar flaşlı,haydin bakalım ...







7 yorum:

misanthrope dedi ki...

Ölürüm renginee :)

Junkhead dedi ki...

Sende yoksa al yavrummm,tam bizlik bir bordo :D

misanthrope dedi ki...

Buna benzer var bi tane golden rose olmasa daa :D

justuntitled. dedi ki...

Bordo olsun bizim olsun Özge!:D Çok yakışmış:*

youknow dedi ki...

renk kahverengi çıkmış :D acaba flaştan mı

khaleesi style dedi ki...

Cok guzel olmus cnm:) tenin beyaz cok yakismis

Junkhead dedi ki...

justuntitled.,evet di mi !!! :D

youknow,flaştan olabilir evet :) Bana da kahverengi gibi göründü zaman zaman :D

khaleesi style,sağol canımm :))

Yorum Gönder