24 Şubat 2012

Gezgo.com alışverişim

   gezgo.com u artık çoğumuz duyduk sanırım :) Benim de bir süre önce fiyatlarının uygunluğu ve farklı model çeşitliliğiyle dikkatimi çeken bir site olmuştu . En sonunda ben de sipariş verdim ve 2 tane platform model ayakkabı aldım :)) Yılan derili olanı zaten hatırlarsınız,sizlere danışmıştım 2 model sunup hangisini alsam diye .. Bundan vazgeçemedim aklıma takıldığı için . Bir de indirim çekim olduğundan ekonomik olsun diye morlu modeli de seçtim . İlk kez platform topuk ayakkabı almış oldum Gezgo sayesinde,hem de çifti sadece 49.90 tl. ya :) 50 tl. ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz ,ayrıca 365 gün gibi uzuuuuuuuun bir değişim süreniz var :D Yeni cicilerim önümüzdeki hafta elimde olur . O zaman ayrı bir post daha yapacağım .



2 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Yine vazgeçemedin değil mi yılan derili olandan. kızım bizim model tükenmiş ya dün alacaktım 39 no yoktu, sende mi ondan almadın :??? hadi gelsin bakalım umarım çok severek kullanırsın :) bugün ki postumu sana itaaf ettim gitti :))

Junkhead dedi ki...

Ayy Nimom sorma yaaa ben de tükendiği için alamadım onu :D Hatta dün mail da attım gezgo'ya ,tekrar stoğa girecekmiş kesin ama süresi belli değilmiş . Belki 1-2 hafta sürer demişler ama o da kesin değil. O yüzden ben de bekleyemedim aldım bunları :) Yılan derili ilk göz ağrımdı kızım almasam olmazdı :)) Sağol canımcım muckkss !

Yorum Gönder