27 Şubat 2012

Gezgo pabuçlarım geldiiiii :)

   Cuma günü gezgo.com 'dan sipariş verdiğim ayakkabılarım bugün elime ulaştı :) Öncelikle Gezgo'yu çok ilgili ve hızlı oldukları için tebrik ediyorum . Şöyle diyim size, cuma saat 15.30da siparişimi verdim ve 16.30da kargoya verdiler ayakkabılarımı :)) Sitesinde zaten yazıyor saat 16ya kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir diye ama çoğu site bunu laf olsun diye yazar ve hiç de 1 saat sonra kargoya vermez . Ben ilk kez böyle bir hız gördüm çok şaşırdım :D 2 ayakkabının da fiyatı 49.90 tl. ama ben blogger hediye çekimle çok daha uyguna getirdim . Ayrıca 50 tl. üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz veeee 365 gün değişim garantisi var :)) Gelelim benim aldıklarımaaa ... Açıkçası ben topuklu giyen bir insan değilim,her ne kadar çok özensem ve giymek istesem de yürüyememekten dolayı değil ayaklarımı rahatsız ettiği için giyemem :( Hazır fiyatlar da uyguna gelmişken ilk platform topuk ayakkabılarımı alayım dedim . İki model de aynı sitede göründüğü gibi,bayıldım görünüş ve ayakta duruşlarına ama gel gör ki ben bunlarla kaç saat ayakta dururum meçhul a dostlar :) Morlu olan süet olduğundan daha yumuşak ve rahat geldi bana . Burun kısımları biraz daha yuvarlak olsa daha rahat edecektim sanırım . İkisini de kendi nom 37 aldım . Grili olan tam geldi,morlu olanda ise sağ ayağım azıcık daha küçük olduğundan sağa birazcık bol oldu ama onu hallederim bir şekilde ben . Fiyatlarına göre gayet sağlam ve kaliteli görünüyorlar bence . Özellikle grili olan çok sevimli duruyor :) Gezgo'dan bundan sonra daha çok alışveriş yapacağım kesin . Size de öneririm arkadaşlar .. Şimdi fotolaaaar ;)











20 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

çok güzeller,güle güle kullan canım.

justuntitled. dedi ki...

O çoraplarda o tatlılık oldukça hangi ayakkabı güzel olmaz ha??? :)) Gri olan favorim. Güle güle giy :)

NİMO =) dedi ki...

Allah allah ! :)) Çok fena boomba olmuş, çoraplar falan, grinin tabanı kırmızımıymış yahu :)

iki modelde enfes görüyor ön yargılıydım ayağına çok yakışmılar. Bunu siyah dar bir skinny kotla düşünüyorum da... ;)

Junkhead dedi ki...

justuntitled,sağol yavruuum :D Puanlı çoraplarla yaptım modelliğimi hahaa :))

Nimooom, evet ya ikisinin de tabanı kırmızı . O pek hoşuma gitmedi gerçi ama neyse artık :))

Junkhead dedi ki...

Benden Bişeyler, teşekkürleeer :))

uzunincekivircikk dedi ki...

Ayy ne biçim ayakkabı bunlar.. Çok çirkin... demek isterdim belki de sırf gıcıklık olsun diye :Dama çooookkkk güzeller ve gerçekten çok yakışmış <3 güle güle giy canım :)

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk,hahaa :D Sağol canımmm ,öperiiim !

Sycorox dedi ki...

harikalarmış, mutlu mutlu giyinin efenim ^^

Junkhead dedi ki...

Sycorox, teşekkürleeer :)

valki dedi ki...

güle güle giy junkçııım^^...iflah olmaz bi mor sever olmama rağmen benim favorim griler oldu ihihi böle mary jane ayakkabılar çok şirin oluyo mini etek ve orjinal çoraplarla^^

Junkhead dedi ki...

valkicik,teşekküüür :) Benim de favorim grililer :D Mary jane tarzı modellere oldum olası hastayımdır,çok şirin geliyor bana hehehh ..

deniz saatçioğlu dedi ki...

çok tatlılar, yılan derisi olanı çok beğendim özellikle

denizsaatcioglu.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Deniz, teşekkürleeer ;)

cecilia dedi ki...

bu siteyi duymuş hatta bakmıştım ama emin olamamıştım, fiyatlar çok iyi, ilgi, alaka da iyiyse, ayakkabılar kaliteliyse almak farz olur :) güle güle kullan tatlım ;)

Back to Black dedi ki...

yavrum süper olmuş çok güzeller güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

cecilia, sağol canım valla tavsiye ederim ilgi-alakasıyla herşeyiyle bu site benden geçti ;)

Back to Black,yavrum sağol muckksss ;)

Nilgün Komar dedi ki...

güle güle kullannnn

Junkhead dedi ki...

Nilgüncüm, teşekkürleeer ;)

Dilek dedi ki...

Güle güle kullan canım ikisi de çok hoşmuş :):)

Junkhead dedi ki...

Dilek, teşekkürleer ;)

Yorum Gönder