29 Şubat 2012

Gezgo bootielerim :)

   Bir Gezgo postu ve yeni cicilerimle daha karşınızdayım :) Fiyatların uygunluğundan dolayı dayanamayıp geçen gün de bunları sipariş verdim . Görür görmez çok rahat olabileceklerini düşünmüştüm . Bu tarz topuklu platform bootiem yoktu, yine Gezgo sayesinde olmuş oldu :) Papuçlarım gelir gelmez hemen denedim ve çok rahatlar gerçekten de ! Hatta önce normal kısa çorapla denedim,onla bile gayet rahat oldu . Sonra da sizler için mor pantolon çorabımı giyip modelliğimi yaptım :D Ben bootielerimi çok sevdim ! Bu modelin siyah hariç 3 rengi daha var . Buradan ulaşabilirsiniz ;) Numara konusunda yine hiç bir sorun yaşamadım . Kalıplar tam kalıp . 37 giyiyorum ve 37 aldım gayet rahat oldu . Uygun fiyat,kalitesi ve gün geçtikçe eklenen yeni modelleriyle Gezgo'yu hepinize tavsiye ederim arkadaşlar . Yaz modellerini de 4 gözle beklemekteyim :)







7 yorum:

gösssde dedi ki...

aaa bayıldımmm güle güle kullan ösgecim :) karlar erise de topuklularımızı giysek :D

Junkhead dedi ki...

Gözdişş teşekkürleeer :) Valla onu siz düşünün hııhhh,burda kar mar yok :D Gerçi havalar cumadan sonra ısınacakmış,orda da burda da ;)

NİMO =) dedi ki...

Mor çoraplarını yiriim :)
aaa bootie :))

var ya dili olsa konuşsa diyorum, o kadar :)

Güle güle kullan, mihii :D

makeupwithstyle dedi ki...

Çok şık canım! güle güle giy :))

Junkhead dedi ki...

Nimoom teşekküüür :) Hihihii bu sefer mor çorapla yaptım modelliğimi :D

makeupwithstyle, sağol canımcım ,öperiim ! :-*

Back to Black dedi ki...

çoraplarını sevsinler güle güle giy bebeğim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavruuum :))

Yorum Gönder