08 Şubat 2012

Flormar Magnetic Twist - MG08

   Bugün Flormar'ın çıkardığı magnetic ojelerin 2 rengini aldım . Biri de buydu .. Sizler için denemek istedim . Ama uygulamada biraz sorun yaşadım . Maalesef ilk katta şişedeki rengi vermediği için 2.katta mıknatıslamak istedim ama ojeyi de boldan sürmek gerektiğini unuttum biraz . Golden Rose'da tek kalın kat sürünce direk rengi veriyordu oje ama bunda öyle olmadı :( Baş ve işaret parmaklarıma sürdüklerimde şekil çıkmadı nedense .. Sonradan boldan sürünce oldu şekil . Kutusunun üzerinde tek kat sürün falan da yazmıyordu Golden R.ninki gibi . Ben de dediğim gibi 2.katta rengini verince uygulamayı denedim magneti ve 2 şer tırnağım hariç başardım :D Bunun çizgileri Golden R.ye göre daha yakın sanırım . Daha da hoş duruyor aslında ama keşke tek katta hallolsaydı iş :/ Şimdi fotolar ... (flaşlı çekim)










7 yorum:

kozmetik deneyimleri dedi ki...

oje kullanmayan biri olarak gelişmeleri gordukce neler cıkacak daha diyorum hayranlıkla:) cok guzel bu manyetik desenler:)

*ssdesignbutik dedi ki...

bunun çizgileri daha farklı durmuş sanki ama sürümü zorsa ben kasamam o kadar :)

Junkhead dedi ki...

kozmetik deneyimleri, en azından gelişmeleri takip ediyorsun oje kullanmasan bile ne güzel bak :)

Senemim, evet bunun çizgilerinin duruşu daha güzel aslında ama tek katta renk vermedi sinir oldum valla :(

Ojesandığı dedi ki...

bende mimin var tatlışşş
http://ojesandigi.blogspot.com/2012/02/yeliz-ve-aylinin-mim-cevaplar.html

Junkhead dedi ki...

Tamam yavrum bakıcam hemen ,tenkkss :D

cosmotrend dedi ki...

Bu ojeler harikaa:)Bayıldım ama sürerken bazen mıknatısı oynatınca abuk subuk şekiller çıkıyor:)

Junkhead dedi ki...

cosmotrend, teşekkürler :) Ama evet dediğin gibi mıknatısı dikkatli uygulamak lazım,abuk subuk şekil harici mıknatıs ojeye de yapışabiliyor :D

Yorum Gönder