08 Şubat 2012

Flormar alışverişim

   Sanırım uzun zamandır yaptığım en gereksiz alışverişlerden biri oldu bu .. Magnetic ojeler hariç diğerleri çok saçma oldu gibime geldi :) :/ Sadece magneticlerden almak için yanaşmıştım aslında Flormar kioskuna ama nasıl oldu bilmiyorum bunların hepsini almış bulundum . O iğrenç cart fosforlu renkteki lipgloss da hediye verdiler ama ölsem kullanmayacağım bir renk ! Kendim de seçemiyormuşum rengi,herkese bu salak rengi veriyolarmış böğkk ... Eve gelip bir süreyim dedim nasıl duruyor diye, tam bir rezalet ! Çingene rengi resmen :D Ruju da neden aldığım hakkında hiç bir fikrim yok . Orda denediğimde dudağımda daha açık ve hoş görünmüştü tonu,ama eve gelip tekrar sürünce baya koyu durdu :/ Rengi çok güzel aslında ama öyle bekleyecek rujlarım arasına katıldı . Mor metalik tekli farı çok beğendim . Terracotta farda da indirim vardı sanırım .. Bu farı göz bazı ve aydınlatıcı olarak da kullanabileceğimi söyledi görevli . Ben de alayım dedim . Magneticlerin mor ve fümesini aldım . Siyah sanıyordum ama fümeymiş koyu renk olan . Diğer 3 ojenin rengine de çok şaşıracak olanlar vardır aranızda :D Kırmızı olanı daha koyu görüp almıştım ama eve gelip swatchlayınca baya açık bir cart kırmızı olduğunu gördüm sinir oldum :/ Şeffaf simli çok hoş göründü gözüme . Diğer rengi de açık renk ojem hiç yok,olsun diye aldım ama gayet de belirgin bir renkmiş,açık değilmiş . Gördüğünüz gibi baya saçma bir alışveriş olmuş bu .. Neyse artık sağlık ola :)







10 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan alısveriş canavarı :)

Mervenin Dünyası dedi ki...

Rujun rengine bayıldımmm, magnetic oje bende alıp denicemmm :p güle güle kullan canımmm :)

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, sağol canım ;)

Merve, teşekkürleer :) Rujun rengi süper ama koyu bana göre :((

Kepslok dedi ki...

ürün swatchlarını merakla bekliyoruuummmmm!

khaleesi style dedi ki...

Cok guzel cnm cok zevklisin:) operim ,gule gule kullan

Junkhead dedi ki...

Kepslok, swatchlar yakında gelecek sırayla :D

Duygucum, çok teşekkürleer ;) Öperim ben de !

dofa dedi ki...

farlar çok güzel duruyor :) güle güle kullan.
şu sağdaki twitter kuşunu görünce twitter açtın sanıyorum hepp :)

Junkhead dedi ki...

dofacım , sağol canım ;) Ay evet ya o twitter şeysi kaldı öyle,kaldıramadım :D Blog temamı yaptığımda temayle birlikte gelmişti,yapıştı kaldı oraya twitterım olmadığı halde :) :/

*ssdesignbutik dedi ki...

o aydınlatıcı gibi dediği far var ya senin hayatını kurtaracak emin ol bence onu iyi ki almışsın glossu da koyu renk sürüp üzerine sürüp kullan istersen.

flormarda çıkarmış ha merak ettim şimdi onu ?

Junkhead dedi ki...

Yavrum gloss fena birşey emin ol :D Hayatta kullanamam :)) Evet ya o farı birkaç blogta falan görüyordum sanki,hatırladım çok işe yarıyormuş .

Yorum Gönder