12 Şubat 2012

Flormar - 416

   Bu ojeyi geçen sene baharda almıştım . En sevdiğim kırmızı ojelerimden biridir :) Hatta tam kırmızı da denemez ,biraz bordoya kaçan kırmızı diyeyim . Böyle koyu kırmızılara bayıldığımı 129167916291. kez daha söylüyorum :D 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ...

(Buarada önceleri bütün fotoları cep telimle çekiyordum. Telin kamerası 5 mp. olduğundan idare ediyordu ama yine de istediğim verimi alamıyordum . Dijital foto makinamız da iyi çekmiyordu,hoşlaşmıyordum . Babam dün yeni makina almış neyse ki. Artık onla çekeceğim ,daha net güzel fotolar göreceksiniz blogumda arkadaşlar . Herkese hayırlı olsun :))







5 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

işte bu oje bende sürdüm geçen arkadaşım almış ne hoş bir renk öyle bayıldımmm!!

yeni makinenin resmini de isteriz morindrellam

khaleesi style dedi ki...

Ben de bu renge bayiliyorum cnm:)

Junkhead dedi ki...

Senemim, çok güzel renk gerçekten :))

Duygucum, evet ben de ben de ! :D

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir renkmiş :)

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürler :) Ben de bayılıyorum bu renge .

Yorum Gönder