10 Şubat 2012

Dünkü ojemi baştan yarattım :)

   Dün sürdüğüm Pastel ojeye biraz hareket katmak istedim . Flormar nail artın siyahı ile yeni aldığım Flormar - 354ü kullandım . Önce siyahla french yaptım . Üstüne de 354ü tek kat sürdüm . Bu 354ü alırken belliydi zaten şişesinden çok hoş olduğu :) Aslında tek başına ara ara kullanırım diye almıştım ama ilk denememde top coat olarak kullanmış oldum . Bence çok hoş oldu . Fotolarda ışıltıların güzelliği görünüyor . Bana kar kristallerini hatırlattı bu oje :)) Bu tarz birkaç ojeli kombinleri fazla yapmıyorum düz oje sevdiğim için ,bu yaptığım çok hoşuma gitti açıkçası sevdiiiim ! Fotolar flaşlı, haydi bakalım o vakit ...

(Buarada sağ elime bu kadar düzgün french yapabildiğim için kendimi tebrik ediyorum :D )









2 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Çok hoş olmuş :) siyah ve mor uyumuna bayılıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürleeer :) Ben bayıldım bu kombine ! Siyah-mor uyumu benim için en güzelidir zaten :D

Yorum Gönder