05 Şubat 2012

Bugünkü makyajım

   Bugün blogtan tanıştığım ve sevdiğim bir arkadaşım olan Back to Black ile buluştuk :))) Kendisi ve onun kadar şeker kızıyla tanıştım,çok güzel bir gün geçirdik . İkisini de çoook sevdim :D Mor kotumu giymiştim ,ee mor ojelerim de vardı,ben de buna uygun morlu bir makyaj yaptım . Geçen gün Rossmann'dan aldığım mor farı kullandım ilk kez ve çok beğendim ! Kahverengi olanı da vardı,onu da kesinlikle alacağım bir dahaki gidişimde bulursam :) İlk önce lipgloss sürmüştüm ama sonra vazgeçip kurtarıcı ve bitmek üzere olan Nivea rujumu sürdüm . En son fotoda kullandığım ürünler var . Haydi bakalım o zaman ...





14 yorum:

What's Next dedi ki...

çok güzel olmuş makyajın! mor sana yakışıyor :) bende gözüm morarmış gibi durur heralde hahah :P eh bi ne giydim yazısı daha gelir o zaman buluşmadan dimi? göstere göstere sana da alıştırdık iyi mi :D bulaşıcıı ;P

Junkhead dedi ki...

Edacım, teşekküüüür :))) Evet bu konuda hiç mütevazi olamam, mor en çok bana yakışıyoooor hıııhh :P Valla fotolar var ama renkler net değil yav,o yüzden koyamayacağım :(

busesinem dedi ki...

çok hoş olmuş canım makyajın:))

Junkhead dedi ki...

busesinem, teşekkürler canım :))

Kepslok dedi ki...

çok güzel olmuşsun bu renkler sana çok yakışıyor...

Junkhead dedi ki...

Kepslok, çok teşekkürleeer :) Moru bana siz de yakıştırdıkça iyice mutlu oluyorum hehehh :D

özge dedi ki...

adaşım,pınarla buluştun demek:) çok pozitif biri dimi,öyle hissediyorum yani:) bu arada rossmandan aldığın farın testerları vardı burdaknde 3 renk mor-yeşil ve kahve ama ürün gelmemişti nasıl işse:) kahvesi benimde hoşuma gitti,makyajın çok hoş olmuş number one:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım eveeet Pınarla buluştuk :)) Pozitifin ötesinde çoook şeker biri yahu çok sevdim :D Senin kulağını da çınlattık bir ara hehehhh .. Farın testerı varsa kendi de gelmiştir de belki tükendi hemen yahu tester varken kendi olmaz mı :) Ben çok sevdim farı . Teşekkür canımcım öpüyoruuum ! :-*

viva dedi ki...

mor sana cok yakisiyor tatlim ya, sevdigin kadar var! : )

Junkhead dedi ki...

viva, canım teşekkürleeer :)

itsbea dedi ki...

makyajın çok güzel olmus bencede=)mimledim seni cnm:)

Junkhead dedi ki...

itsbea,sağol canım bakıcam mime hemen :))

khaleesi style dedi ki...

Gozmakyajin superrrr muckss

Junkhead dedi ki...

Canım,teşekkürleeer :D

Yorum Gönder