13 Şubat 2012

Bugünkü alışverişim

   Bugün birkaç şey almak için çarşıya gideyim dedim . Önce Rossmann'a uğradım,eksiklerimi falan aldım . Bir de geçen aldığım Synergen choco fun el kremine aşık oldum resmen ! Her gece aşk yaşıyoruz kendisiyle :)) Böyle lezzetli bir koku olamaz yahu !! Size şöyle diyeyim de anlayın :D Elime her sürüşümde o kokunun güzelliğinden ellerimi ısırasım geliyor ! İçinde yer fıstığı da varmış ,yer fıstığı ve çikolata kokusunun birlikteliğini bir düşünün işte o ... :) 2-3 tane daha alıp yedekleyecektim ama bir tane kalmış . Onu da kaptım tabi direk . Bir daha getirirler inş. bol bol, her gidişimde 2şer 2şer alır depolarım bitme ihtimaline karşı hahaa .. Kokladığınız zaman bana hak vereceksiniz :) Şu Woc ıslak tuvalet kağıtlarını geçenlerde bir blogta görmüştüm . Çok pratik geldi aldım . Dışarı çıkarken çantaya atmak için gayet iyi . Asıl bombalar Loreal infalllible krem farlar tabi ki !!! Forumda muhabbeti dönüp duruyordu birkaç gündür .. Loreal ürünlerinde %30 indirim varmış . Bu farlar da 23-24 tl.dan 16 küsur tl.ya düşmüştü . Netten swatchlara bakarken bu 2 rengi gözüme kestirmiştim . Mor olanı Rossmann'dan,siyahı da Yücel Parfümeri'den buldum . İkisi de harika ! Gözüme sürünce daha harika olacaklar eminim . Loreal'in tüm ürünlerinde %30 indirim var,ilgilenenler koşsun kapsın diyorum . Bunların swatchları daha sonra gelecek ;) Mor olan Purple obsession (beni anlatıyor bu isim sanki ? :), siyah olan da Eternal black .. İsimleri bile süper yahuu :D Mor daha günlük kullanabileceğim bir renk tabi, siyah da gözü çerçevelemek için çok hoş durabilir kanımca .. Bu farlar krem far diye geçiyor ama yapıları biraz değişik . Krem ve pigment arası diyebiliriz. 24 saat kalıcı olduğu söyleniyormuş da abartmışlar sanki biraz ? :D 2 de Alix Avien oje aldım, açık renk çok cici göründü gözüme . Bulunsun diye aldım . Diğeri de turuncumsu hoş bir renk . Aaah bir de Maybelline define-a-lash rimeli siyah diye aldım bakmadan :/ Eve geldim bir baktım kahverengiymiş . Onu da indirimli 14 tl.ya aldım . Neyse artık ,kahverengi rimelim yoktu olmuş oldu napalım :D









11 yorum:

kavala70 dedi ki...

güle güle kullan canım, farları çok merak ediyorum :)

Junkhead dedi ki...

Arzucum, teşekkürleer :) Ben de farları denemek için sabırsızlanıyorum :D

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :) Şu el kremini çok merak ettim, çikolataya da yer fıstığına da bayılırım ama maalesef yakınımda Rosmann yok :( ühühühühhüü :P Farlar da süper görünüyor! <3

Junkhead dedi ki...

Tatlım sağol :) O el kremi dehşet birşey valla abartıyorum ,öyle böyle değil :D Farlara bayıldım ben de !

dofa dedi ki...

güle güle kullan canım :*
farlardan ben de aldım bugün ama taupe gibi bir renk görmüştüm altın sarısı çıktı eve gelince fark ettim :DD baz olarak kullanırım artık. :PP
keşke ben de moru alsaymışım.

Junkhead dedi ki...

dofacım, sağol sen de güle güle kullan ;) Gidip değiştir bence rengi beğenmediysen ve fişi atmadıysan ya :D

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım,mor fazla kullanmadığım halde bu farın moruna bayılmıştım,güzel günlerde kullan:)

j.d. dedi ki...

Güle güle kullan hepsini :) Kreme en kısa zamanda bakıcam ;)

Junkhead dedi ki...

Adaşım, teşekkür :) Mora bayıldım öldüm bittim ben :D

j.d., sağol canım ;) Kremi bulursan 2-3 tane al yedekle ,harika birşey ya ! Nemlendirmesi de iyi,ama kokusu yok mu aah ......... :D

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, el kremini merak ettim :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, sağol ;) El kremi süper birşey :D

Yorum Gönder