03 Şubat 2012

Bugün neler almışım ... (Rossmann-Loya)

   Bugün çarşıya gittim,birkaç işim vardı . En önemlilerinden biri deeee artık MORjinal kartvizitim vaaaar :)) Kartvizit olayı için ayrı bir post zaten yapacağım . Ben tabi 30-40 tane bastırmak istediğim için kartvizit basan bir yere bastırmadım çünkü onlar en az 1000 adet falan basıyormuş :D Ben de daha önce gittiğim ozalitçiye gidip,kartvizit kalınlığında kağıtlara bastırdım sayfaları dolduracak şekilde 40 adet . Onları keseceğim daha kesmedim :)) Karvizitini kendi kesen insan modeli olacağım yani :P Ama çok güzeeel,çok cici oldulaaar,pek de morjinal oldular . Merakla bekleyiiin diyorum :) 
   Başka bir işim daha vardı . Onu da daha sonra söylerdim belki ama kısaca söyleyeyim şimdi aradan çıkıversin :) Karşıyaka çarşıda bir alternatif giyim dükkanına ürünlerimden vermeye başlıyorum ;) Daha önceleri gittiğim,bildiğim bir yerdi . Önümüzdeki hafta MORjinal ürünlerim o dükkanda yerini alacak inşallaaah .. Herşey hazır olduğunda dükkanın ismini ve yerini de yazarım,canlı canlı bakıp alma imkanı olur İzmirli arkadaşların .
   Şimdi gelelim bugün aldığım ıvır zıvıra :D Rossmann'dan birşeyler aldım . Ruju birkaç blogta görüp beğenmiştim ama Rossmann'a gittiğimde kalmamış oluyordu . Bugün görünce alayım dedim,zaten 3.99 tl :) Çukulu el kremi aldııım ! Kokusu tam çikolata değil de çikolu gofret gibi geldi bana . Misss gibi :) Bir de karışık meyvelisi vardı bunun . 3,5-4 tl. arası birşeydi. Limited edition imiş,görürseniz alın derim . Vanilla-Macadamia vücut sütünü de aldım çünkü kokusuna bayılıyorum bunun . Bunu almamıştım daha önce ama aynı kokunun duş jelini almıştım ve süper ! Farı da ilk kez gördüm Rossmann'da ve morunu da görünce kaptım tabi :D Kabı da top gibi çok şirin . O da 4.90 idi sanırsam .. Swatchları da yapıverdim sizler için . 2 Golden Rose ojeyi de Loya'dan aldım . Mor olan matte velvet i istiyordum zaten,diğer fantastic color olanın da rengini beğendim aldım . Şimdi fotolaaaar  ;)







15 yorum:

kitten dedi ki...

farı çok beğendim, hala rossmanna gidemedim puf:(

Junkhead dedi ki...

kitten, evet far çok hoş fiyatına göre ;) Gidip görürsen alırsın :D Bir de bunun çok güzel bir kahve tonu vardı .

viva dedi ki...

güzel kokulu seylere bayilirim, mutlaka bakacagim dusjeline : )

kitten dedi ki...

kahveye bayılırm kesin, ama istanbulda sadece bir tane olması çok acı, yeri de bana aşırı ters:(

Junkhead dedi ki...

viva,bak mutlaka ;) Ama bu benim aldığım vücut sütü canım,duş jeli seyahat boy var sadece bu kokunun .

kitten, şans işte :/ Bazı yerler de bana ters İzmir'de,her zaman gidemiyorum :(

What's Next dedi ki...

vay canına önce kocaman bi tebrikler sana! e artık istanbulda da bi butikle anlaşma yapmak üzere gelsen de şöyle bir tanışma kaynaşma olsa? :) bol satışlar diliyorum ;)

ben de aynen sırf kokusunu beğenince ürünü alan tiplerdenim :D hepsini güzel günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

Edacım, çooook teşekkürleeeer ;) İst.te bir butikle anlaşma yolunda gidiyordum,hatta ürünleri de yolladım ama şuan ne olduğu meçhul :/ Neyse ... Kokuları süper ama ,el kremi resmen çukulu gofret kokuyor yaaaa canım çekiyor kokusu geldikçe offf :D

Back to Black dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun bebeğim :))) cicilerini güle güle kullan öpüyorum

alice dedi ki...

kartvizitleri çok merak ettim, mor olduğu için harika olduğuna eminim ! =)

Junkhead dedi ki...

Back to Black, yavrummm teşekkürleeer :) Öptüm ben deee !

alice, sağol canım :)) Kartvizitleri kestim,hazır hale geldiler . Postu yapıyorum birazdan :P Siyahlı-morlu oldu ,çok ciciler ben sevdim :D

betty boop dedi ki...

vücut kredmini yeni bitirdim bnde çok güzel :) bu arada çekilişimin son günü hatırlatmak isterim :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

morlu morlu karvitizlerini görmek bızı cok mutlu edıcek ınann bebek
hayırlı olsun sımdıden
cok guzel seyler oluyo senın ıcın tebrık ederim
rossmanda o farı ben de gorup cok begenmıstım
rossmana girip elı boş cıkmak mumkun değil

ananaslı mendıleri de aldım
:)

Junkhead dedi ki...

betty boop, evet kokusu süper di miii :) Teşekkürleer !

KOVA KADINIYIM BEN, canım çooook teşekkürleer güzel sözlerin için ya mutlu oluyorum sizden böyle şeyler duyunca :)) Kartvizit postumu da yaptım hadi bakalım :D Ananaslı mendilleri deepbeauty adaşım meşhur etti zaten,sonra ben de beğenip övdüm . Her Rossmann'a giden onları arıyor artık hehehh .. Farı al bence,renk süper !

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan şeker, bugün flormar magnetic aldım morunu hemde hemen sen aklıma geldin:) ben pek mor oje almam diğerlerine göre yani. Ama bu mora kayıtsız kalamadım çok hoştu:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,teşekküüür :) Yaa ben Pastel ve Flormar'ın magneticlerini göremedim dahaaaa :( Güle güle kullaaan sen de !

Yorum Gönder