20 Şubat 2012

Bugün aldığım kozmetik ürünleri

   Artık sıkıldım hep aynı başlığı girmekten,bu sefer azıcık değiştirdim :D :D Bugün yine birşeyler aldım,aah aaahh bu ara almadan duramıyorum :/ Ama neyse ki güzel şeyler alıyorum . Rossmann ve Yücel parfümeriden aldım yine hepsini de . Rossmann'dan daha önce aldığım mor terracotta fara bayılmıştım kullandığımda,kahvesini de almak istiyordum . Geçen hafta yoktu ama bugün bir baktım ki bir tanecik kalmıııış ! Tabi ki hemen kaptım . Bulursanız mutlaka alın . 4.90 tl. fiyatı ama performans ve renk verişi süper . Bu kahvenin de rengine bayıldım . Rossmann Rival de loop serisi yeni rujlar çıkarmış . Yine geçen hafta baktığımda bu nude renkten hiç kalmamıştı . En çok da bunu beğenmiştim . Bugün 2 tane vardı,ee aldım tabi birini :D Golden Rose matte velvet serime bir renk daha ekledim . Alix Avien ojenin rengi de çok hoşuma gitti ,farla çok uyumlu olmuşlar ayrıca :)) Maybelline define-a-lash rimeli de geçen hafta yanlışlıkla kahvesini almıştım,bugün siyahını da aldım indirim devam ederken .. Bir de Maybelline tekli farlar 7,5 tl.ya düşmüştü,bu renk güzel geldi gözüme ,kaptım :D Son olarak,Verita ruju aldım . Sanırım aradığım rengi buldum. Dudağımda yokmuş gibi duruyor ,çok hafif ve rengi de istediğim gibi . Tek rahatsız eden klasik ruj kokusu oldu ama ruja bayıldım,artık katlanacağım . O kadar hafif bir yapısı var ki,sürünce sanki dudağımda ruj yokmuş gibi oluyor ve hafif ıslak görünüm veriyor . İlk kez Verita marka ruj aldım ,seneleeeer önce lipgloss unu kullanmıştım. Neyse çok uzattım, okumayı kesenler de olmuştur kesin :D Haydi foto ve swatchlar ..









20 yorum:

busesinem dedi ki...

güle güle kullan canım,rujunun rengide çok hoşmuş gerçekten:))

Junkhead dedi ki...

busesinem, sağol canım ;)

cococrafts dedi ki...

Özge bu rujlara bayıldım! Hatta açık renk olandan alayım diyorum.

Junkhead dedi ki...

cococum, teşekküüüür ;) Valla al bulursan canım,ama ben Verita'ya bayıldım asıl,açık renk olan baya açık durdu dudağımda ama güzel tabii :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Kaç tane oldu senin bu aynı ton rujlardan canım? 3-5 bin falan oldu mu ya? :D walla ruj postu gördüğümde aha diyorum kesin kahve tonlarında birşeydir. Pek yanıltmıyorsun beni. Güle güle kullan hepsini :)

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, güldürdün beni :D Annem de aynı şeyi söylüyordu ,sonra aldığım rujları ona göstermemeye başladım hahaa :) Aslında bu kadar çok nude ruj almamın sebebi,kafamdaki istediğim tonu bulabilmekti :) Ama bu Verita hoşuma gitti,artık bu tonlarda başka ruj almamayı düşünüyorum :D Sağol canım !

kitten dedi ki...

farların ikisi de çok hoş, özellikle mavi olan:)

Junkhead dedi ki...

kitten, sağol canım ;)

Junkhead dedi ki...

kitten, sağol canım ;)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım alıxavıen ve far harika ikili olmuş,iyi günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM, sağol canım ;) Evet önce farı,sonra da ojeyi aldım farkında olmadan kombinlemişim :D

valki dedi ki...

canım maybelline gri fardan bende de var ve acaip mennunum son zamanlarda sadece onu sürüorum desem yeri var ihihi...güle güle kullan cicilerini^^

Junkhead dedi ki...

valkicim teşekkürler ;) O Maybelline farların bir rengi daha var bende ışıltılı biraz, çok seviyorum duruşunu . Fiyatına göre iyi performansı olan ürünlerden biri . Benim bu aldığım gri değil aslında dumanlı mavi-lacivert gibi bir ton, midnight blue idi adı yanlış hatırlamıyorsam .. Teşekkürleeer :-*

BÜTÜ dedi ki...

güle güle kullan tatlım en çokta rujunun rengini beğendim !!!

Junkhead dedi ki...

BÜTÜ, teşekkürler canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

rujuna bayıldım ben :) rengi tam istediğim gibi güle güle kullann

kavala70 dedi ki...

kuzum, güzel gunlerde kullan. Veritanın numarası kaç, 131 numarası muhteşem ve ben artık bulamıyorum. Bir fırsatın olduğunda ona da bak derim :)

Junkhead dedi ki...

Senemim teşekkürleeer ;)

Arzucum,Verita'nın nosu 144 . Fotoladım,postunu yapacağım bugün ;)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler almışsın yine :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,teşekkürler ;)

Yorum Gönder