15 Şubat 2012

Alix Avien - 260

   Bu renk ojeyi tırnaklarımda görünce şaşıranlar olacak biliyorum :) Hiç açık renk ojem yok ,bulunsun diye almıştım geçenlerde ama çok hoşuma gitti desem inanır mısınız ? Ben de kendime şaşırdım ,ilk kez açık renk böyle yumuşak bir ton ojeyi beğeniyorum :D Somon-açık pembe arası bir renk oluyor sanırım .3 kat sürmem en kötü yanı oldu,2 katta tırnak çizgilerim belliydi . Gerçi 3 katta da hafif belli ama olsun. . Sonuç olarak,bu oje beğendiğim ilk açık renk cici kız rengi oje oldu :)) Fotolar flaşlı ..









9 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Ayy seni byle bir renklede mi görecektik çok beğendimmm :)

Junkhead dedi ki...

Gördünüz valla :D Ama cidden hoşuma gitti bu renk ya şaşırdım ben de hahaa :)))

busesinem dedi ki...

özgecim,ojenin rengi çok tatlıymış:)bide bu renkler çok kullanışlı oluyor.
Açık renk oje ile gerçekten şaşırttın bizi:)3-4 ay öncesine kadar bende senin gibiydim,bu sene ne olduysa bana gül kurusu vs.doğal tonlar da hoşuma gitmeye başladı,sanırım bu durumda birazda iş hayatına başlamanında etkisi var.

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürler :) Evet şaşırtayım dedim :D Elimin altında açık renk bir oje bulunsun dedim ama bu kadar beğeneceğimi tahmin etmiyordum hehehh ..

Neşetuana dedi ki...

rengi oldukça güzel, çok şirin olmuş. :)

Junkhead dedi ki...

Neşetuana, teşekkürler :)

cococrafts dedi ki...

çok beğendim ben açıkçası. böyle açık renklere daha fazla şans vermelisin :)

Junkhead dedi ki...

coco, hakkaten mi :D Şans vermek isterim ama ertesi gün garibime gitti tırnaklarım yine de :)))

sevda s. dedi ki...

Çok beğendim canım, çok yakışmış :)

Yorum Gönder