09 Şubat 2012

11 soruluk mim :)

  
  ojesandığı ve aswang arkadaşlarım canlarım beni mimlemiiiş :) İkisinin sorularını da ardarda cevaplayacağım .11 soruluk bir mim bu ama biraz ilginç bir mim olmuş bence .. Bu mimin bazı kuralları var, şu şekilde :


- Postu hazırlarken kuralları da yazmanız gerekiyor.
- Herkesin 11 tane kendine ait soruyu cevaplaması gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişinin hazırladığı 11 soruya cevap vermeniz, sonrasında kendi 11 sorunuz ile de başka 11 kişiyi taglemeniz gerekiyor.
- Sorularınızı cevaplamasını istediğiniz 11 kişinin bloguna bunu haber vermeniz gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişiyi tagleyemiyorsunuz.
- 11 kişiyi net bir şekilde taglemeniz, bunu
okuyorsanız taglendiniz şeklinde bir yazı koymamanız gerekiyor...



  Önce ojesandığı nın sorularını cevaplıyorum :


1-Elinizde en çok hangi renk oje var ?
Tabi ki MOR :D
2-Marka takıntınız var mı ?
Hayır yok ama ojelere fazla para vermeyi sevmeyen kesimdenim . Her gördüğüm yerden oje alabilirim :))
3-Blogunuzla ilgili izleyici yorumlarınızda olumsuz düşünceler aldınız mı ?
Blogumla veya sırf ojelerle ilgili olmadı ama hepimizin başına gelen "adsız" rumuzlarıyla saçmasapan yorumlar yazan akıllılar oldu tabi :D
4-Yemek yaparken ojenizi çıkarma gibi bir huyunuz var mı ?
Hayır hiç takmam :)
5-Haftada kaç kez oje değiştirirsiniz ?
Valla bu aslında moduma göre değişiyor . Ama ortalama olarak sanırım 3 diyebilirim .
6-Alışverişe çıktığınızda ortalama kaç oje alırsınız ?
Bu da değişiyor tabi ki . Çoook nadir de olsa hiç oje almadığım da oluyor mesela :) Ama genelde 3 taneden az oje almam .
7-En sevdiğiniz ojeniz hangisi ?
1 tane olsa yazarım ama maalesef seçmem zor :D Şöyle diyebilirim, siyah ve mor tonu ojelerimin çoğu en sevdiğim ojelerim :))
8-Severek takip ettiğiniz bloglar hangileri ?
Ayrım yapamam yahu ayıp olur :D Ama o kişiler zaten kendilerini biliyordur diye düşünüyorum hehehh ..
9-French seviyor musunuz ? Seviyorsanız ne sıklıkla yapıyor/yaptırıyorsunuz ?
Hayatım boyunca 1 kere bile klasik french yapmadım :) Nedeni çok açık tabi ki,açık renk ve beyaz ojeleri sevmediğimden denemedim bile . Ama renkli ve siyah frenchleri yapıyorum aklıma geldikçe :D
10-Neden oje ? Neden ruj değil,rimel değil de oje :))
Hahaa sorunu yerim kızım :D Oje oje oje ! Çünkü ben bu ojelere senelerimi verdim yahuuu, orta sonda başladım renkli ve siyah ojelerle,bir daha da vazgeçemedim napayım :)))
11-Bakım önerilerinizde bir tane söyler misiniz ?
Tırnak bakımıysa bu, hiç bir önerim yok açıkçası :) Ayda bir falan şu TBS nin 4 taraflı törpüsüyle tırnaklarımı törpülerim,onun dışında manikür,vb. hiçbirşey yapmıyorum . Tırnaklarımın doğal halini gayet seviyorum :D


   Şimdi de aswangcığımın soruları :)


1-En sevdiğiniz oje markası nedir ?
Sanırım eski dostum Flormar :D
2-En sevdiğiniz oje rengi nedir?
Mor ve siyah ! (ayrım yapamam:)
3-Toplamda kaç tane ojeniz var ?
Valla son sayımdan sonra eksiltip,bir daha üstüne bir sürü eklendiği için hiç bilmiyorum ama yine 150ye yaklaşmış ya da olmuştur herhalde ..
4-Hangi şehirde yaşıyorsunuz ?
İZMİRİM <3
5-En çok görmek istediğiniz yer neresi ?
Amerika'ya gitmeyi isterdim sanırım .
6-Sevgililer gününü nasıl geçireceksiniz ? 
Kızım böyle soru mu sorulur aaa :D Valla cevap vermek istemiyorum,geçiniizzz :)
7-Hangi tarz müzik dinlemekten hoşlanırsınız ?
Rock müzik dinliyorum . Grunge'ın da ayrı hayranıyım .. 60-70li yıllar rock 'n roll iyidir :)
8-En sevdiğiniz yerli ve yabancı diziler hangileridir ?
Yerli dizi bir tane izliyorum o da "Bir çocuk sevdim" ama en sevdiğim diyemem . Yabancı dizilerim ise sürüyle ve seçim yapmam gerekirse : Vampire Diaries,Shameless,Skins,Secret Circle,bir de Misfits var ama şuan tatilde :)
9-En son hangi kitabı okudunuz ?
Kürk Mantolu Madonna
10-En son hangi filmi izlediniz ?
Sorry if i love you (vasat bir filmdi eh ..)
11-ctrl + V tuşuna basarak en son kopyaladığınız şeyi yazar mısınız ?
http://aswanginkosesi.blogspot.com   hahaa :D




   Eveeet ben kendi sorularımı cevapladım bittiii :) Şimdi benim sorularıma geçelim :


1-Ojeye ilginiz kaç yaşında başladı ?
2-İlk sürdüğünüz oje rengi neydi hatırlıyor musunuz ? :)
3-Ömürboyu şu ojem olsa her gün kullanırım bıkmam diyebileceğiniz bir ojeniz var mı,hangisi ?
4-Şimdiye kadar aldığınız en pahalı oje ne kadardı ve hangisi ?
5-Oje tutkunuz olmasa hangi kozmetik ürününe tutkunuz olurdu acaba ? :)
6-Bir gün birşey olsa, sabah kalktığınızda tüm ojelerinizin kaybolduğunu görseniz ne yapardınız ? :D
7-Tarzınıza en uygun bulduğunuz oje rengi nedir ?
8-Hiç ojenizin bir erkeğin dikkatini çok çektiği oldu mu ?
9-En sevdiğiniz rujunuz hangisi ?
10-Blogunuzu ilk açtığınızda bir süre boşluğa yazıyor paylaşım yapıyormuş gibi hissettiniz mi ? :)
11-Blogunuzda en çok ne hakkında paylaşımlar yapıyorsunuz ?


   Ben de bu soruları sordum . 11 kişiye yollayamam sanırım zor olur biraz ama ben de 4 kişi seçiyorum ve bu mimi NİMO ,dofa , j.d. ve uzunincekivircikk 'a yolluyoruuum ;)

19 yorum:

Aswang dedi ki...

hahaah yerim kızım seni :D

Junkhead dedi ki...

Hahaa copy-paste bomba olmuş di mi :D :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım 6 nolu soruna koptum, tüm ojelerinizin kaybolduğunu görseniz ne yapardınız? ahahha :)

Junkhead dedi ki...

Hahahaa ne bileyim aklıma geldi işte sordum :D :D

j.d. dedi ki...

Ne hoş cevaplar bunlar :D

Kısa zamanda bende yapıcamm ;)

Junkhead dedi ki...

j.d. hehehh güzel cevaplamış mıyım :)) Seninkini de bekliyoruuum :D

Ojesandığı dedi ki...

Yerim kız ben seni :D
Çok beğendim cevaplarını anacım özellikle neden ojeyi merak ediyodum :D:D:D

Junkhead dedi ki...

Hehehh cevaptan tatmin oldun mu pekii :) Muckkss !

Ojesandığı dedi ki...

oldum anacım oldum :D :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Kürk mantolu madonna nasıl güzel mi? Ben satıcının çok güzel duygulu bir kitap dedi kandım ve satın aldım yeni yeni okumaya başldım henüz yorum yapamam ama senin kitap ile ilgili yorumunu merak ettim :)

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, valla ben de bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım okudum . Normalde kitap okuyamayan sıkılan bir insanım ama bunu çok beğendim . Baya duygulu evet ;)Sonunda gözlerim doldu hatta ..

uzunincekivircikk dedi ki...

teşekkür ederim canım. Daha bir hevesle okuyacağım şimdi kitabı :)

dofa dedi ki...

Çok zormuş bu mim yaaa.
Soru çıkmıyor benden ilkokulda anket defteri gibi sorularım oldu. Yarına kadar aklıma gelen olursa o zaman tamamlayayım :D

Junkhead dedi ki...

dofa, hahaa ilkokul anket defteri :D Ya bana da zor geldi başlarken ama nasıl oldu anlamadım çıkıverdi 11 soru :)) Tamam yaptığında bakarım o vakit .

pembe fiyonk dedi ki...

tatlım şu dört köşeli törpü ile ilgili bir post yap lütfen.) evde bir tane var nasıl kullancağımı bile bilmiyorum :))

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, canım o törpüyle ilgili post yapmıştım amaaa :) Kullanımı da çok basit zaten . Hani her yüzeyde 1-2-3-4 diye yazıyor noları, 1 nodan başlayarak tırnaklarının yüzeylerini tek tek törpüleyeceksin . En son beyaz yüzey oluyor,o da parlatıyor son aşama. Bu kadar ;)

pembe fiyonk dedi ki...

aaa kusura bakma gözümden kaçmış.dur hemen kurcalıyorum :) sevgiler

j.d. dedi ki...

yalnız hala doğru düzgün soru bulamadığım için yapamadım daha :D :D

Junkhead dedi ki...

j.d., hakkaten haa seninki iyice yalan oldu :D Bana bir tane daha geldi bu mimlerden ama üşendiğim ve 2 11 soruluk mimi zaten yaptığım için öbürü kaldı :)

Yorum Gönder