01 Şubat 2012

10 sene sonra İzmirime gelen kar :)

   
   Henüz uyuyordum ki,annem odama girip uyandırdı beni :) "Kar yağıyor,kar yağıyooor" dedi :D Uykum da pek güzeldi ama yerimden fırladım tabi dayanamayıp . Penceremden dışarı bir baktım, lapa lapa kar yağıyor güzel İzmirimde ! En son 2002 yılında böyle kar yağmıştı . Herkes çıldırmış durumda hala dışarıdan çocuk sesleri geliyor . Koca adamlar bile birbirine kartopu atıyordu :D İzmir'de kar yağdı mı insanlar daha bir sevinir,heyecanlanır . O karın değeri daha fazladır çünkü İstanbul - Ankara gibi her sene kar yağmaz İzmirimde ...   Yağan o 3 saatlik kardan kartopu yapar oynar İzmir'in çocukları .. Biz de annem,kardeşim ve ben bir heyecan bir heyecan olduk tabi,bir de baktım almışız üçümüz de elimize telefonları ,evin her penceresinden fotoğraf çekiyoruz :D Buarada bugün yağan 1 günlük kardan sonra pzr-pzts. günleri havanın 14-17 derece olabileceğine inanabiliyor musunuz ? İşte İzmirimin güzelliği de burdadır :)











2 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa işte bende bu yüzden seviyorum güzel İzmiri:) 14 derece olucak olmasına ise hem sevindim hem üzüldüm çünkü biz burda donuyoruz resmen. Sizin için ise süper bişey tabi:) Bu arada orda kar yağmamış çiselemiş gibi bişey burda yağdımı tam yağıyo çünkü:)

Junkhead dedi ki...

Zetocum,şuan çiseliyor ama ben uyandığımda baya lapa lapa yağıyordu çok şaşırdık :))) Tabi buranın karı bu kadar oluyor ama yine iyi birikti kısa zamanda hehehh ..

Yorum Gönder