11 Ocak 2012

Yeni botlarım ve hırkam :))

   Sonunda hayalimdeki botları buldum a dostlar !! :D Tam da böyle kalın rahat topuklu,yuvarlak burun,spor günlük tarzda siyah bir bot arıyordum . Aradığım bot Erbil Süel'de karşıma çıktı . Ama markası Erbil değil Queen Bee imiş . Orjinalinde bağcıkları bordomsu bir renkti ama ben ayrıca 3 renk bağcık daha aldım biri siyah olmak üzere . Mor ve saks mavisi de aldım :)) Botları alırken de yedek siyah bağcık verdiler hehehh. .. İndirimli olarak 79 tl.ya kaptım bu güzellikleri ,çok mesudum ! Botun iç kısmı tamamen kürklü,sıcacık tutacak yani . Hem bileği kıvrık olarak hem de kaldırarak kullanılıyor . Skinnyler ile giyerken bilekleri kaldırıp giyeceğim ,zaten o halini daha çok sevdim . Çok da rahat gerçekten çooook sevdim ben bu botları :D Mor bağcıklarımı da hemen takıverdim, tam Junkhead'lik oldular :))) Bir de Seven Hill'den puanlı güzeller güzeli hırkayı aldım . Öylesine girmiştim mağazaya atkı falan bakarım diye . Sonra bu hırka çarptı gözüme,bir de baktım indirimde 17 tl. olmuş ve S bedeni de tek kalmıştı . Eeee denedim ,beğendim ve hemen kaptım tabi ki . Çok şeker değil miiiii :D











8 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Ayy botlar şahane! Bende istiyorum yaaaeeee :D güle güle giy :)

dofa dedi ki...

hırkan çok tatlıymış güle güle kullan.
botlar da sıcacık :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, teşekkürler canım :) Botlara aşık oldum yaa :D

dofacım sağol ;) Evet hırka çok cici di miiii :)

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde giy:)

kitten dedi ki...

mor bağcıkla çok güzel olmuş:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekkürleeer ;)

kitten, evet mor-siyah ikilisi benim en sevdiğim ! :D

sevda s. dedi ki...

Botlar şahane, hırkanda çok güzelmiş. Güle güle giy canım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, çok teşekküüür ;)

Yorum Gönder