08 Ocak 2012

Woo - 667 (içinden ateş çıkan oje:)))

   Bu ojeyi hemen hatırladınız değil mi ? :D İlk aldığımda çok merak eden arkadaşlarım olmuştu ama sürmek bugün nasip oldu . Sırf meraktan sürdüm,yoksa normalde bayılarak kullanacağım renk bir oje değil . Alırken de zaten şişeden ilginç göründüğü için almıştım :)) Sedefli bir turuncu diyebiliriz sanırım bu renge ... Bana biraz eski moda oje renkleri gibi geldi, anne-anneanne ojesi denen türlerden hani :) İçinde sarı yansımalar var .. Ben bir de hafif pembelik gördüm bu ojenin içinde, ama tırnaklarıma bakınca o pembeliği her an göremiyorum . Neyse hehehh . 2 kat sürdüm, yapısı biraz kalındı . Fotolar flaşlı ..








6 yorum:

j.d. dedi ki...

Vuhuu!!Ne güzel duruyor öyle fotolarda rengi ;))

justuntitled. dedi ki...

Ne anneannesi yaa tam cicikız ojesi bu:) Fotolarda pembe gibi çıkmış ayrıca:) Ooyy canım nasıl da pembe sarı ışıl ışıl bi oje çekti şimdi anlatamamm:)

Junkhead dedi ki...

Ay hadi ya beğendiğiniz mi kızlaar :) Ben emin olamadım nedense,garip bir renk hahaa :D

bennifer dedi ki...

başarılı :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Kızımmm bu benzer değil yani birebir aynısı :D aynen bak benimde duruşu ilgimi çekti aldım ama bir daha sürmem herhalde ya :D

Junkhead dedi ki...

Hahaa aynı renk miymiş :D Bir daha sürmem ben de herhalde :))) Şişede çok acayip görünüyordu ama !

Yorum Gönder