11 Ocak 2012

Vanilya Club ocak kutusu :)

   Vanilya Club'ın bu ayki kutusu da bugün elime ulaştı ;) Ben ürünleri gayet beğendim. İlk defa, hepsi de kullanabileceğim parçalar oldu . Özellikle lipgloss un tasarımına bayıldım ! Aynası ve ışığıyla çok havalı ,hem de tam boy :D Ojenin rengi de sevdiğim tonlardan geldi . Mor-fuşya arası bir renk . Yakın zamanda deneyeceğim ojeyi . Şampuanı da kullanıp bitiririm herhalde . Kil maskesi normal ciltler içinmiş,ben yağlı ciltliyim ama bir kerelik nasolsa ,onu da denerim çünkü sivilce ve siyah noktalara etkili bir maskeymiş içerik olarak . Essie el ve vücut losyonu da çok hoş kokuyor ve boyutu çok tatmin edici bana göre . Kocaman boy losyonları hiç bir zaman bitirememişimdir zaten :)) Sürüp denedim, çok hafif bir yapısı var ve cilt hemen emiyor . Hoşlandım ondan da yani .. L'Occitane duş yağı da çok güzel kokuyor . Duş jeli gibi kullanacağız sanırım . Daha öcne hiç duş yağı kullanmadığım için bilemedim hahaa :D Şimdi geçelim fotolara ...Kısacası gayet doyurucu bir kutu olmuş bana göre . Şimdilik en çok beğendiğim ürünler Alessandro oje,lipgloss ve Essie el-vücut losyonu oldu .















5 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Ben almamama rağmen siz alanlara ne gelcek diye merakla bekliyorum :)

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan hayatım! Aynı renk oje gelmiş bize bu sefer, sadece Essie kremin kokusu farklı :) Bu arada oje yazını da gördüm renk güzel ama daha kaliteli bekliyordum ben en azından 2 katta dalgasız bir görünüm olmalıydı :S

Junkhead dedi ki...

MadamB Fashion, insan merak eder tabi :) Bakarken de insanın hoşuna gidiyor bazen hehehh ..

makeupwithstyle, canımcım evet aynı ojemiz di mi ;) Essie losyon hindistan cevizli-ananaslı da varmış,o olsa süper olurmuş bana ama neyse . Ojeye sinir oldum hakkaten ya :(

A.J.O dedi ki...

aaa hergün yeni birşey öğren (= bu vanilya club nedir... bunun ahkkında bir açıklayıcı post yazarmsn çok merak ettim... nereden alınıyor, ne çıkıyor ne kadar vs... (=

Junkhead dedi ki...

A.J.O,canım Vanilya Club her ay kutu yolluyor üye oluyorsun bir ücret karşılığı . Deneme boy ürünlerden oluşan kutu yollanıyor sonra sana,ama tam boy ürünler de oluyor arada bazen ;) Bu kutu gibi 2-3 kutu daha var aynı konseptte,bak google yazarsan daha ayrıntılı bilgi alabilirsin. Her kutunun sitesi de var zaten ;)

Yorum Gönder