13 Ocak 2012

Tüm makyajım kaybolsa mimi :)

   Sevgili kitten beni mimlemiş ;) Kendisine teşekkür ediyor öpüyorum ve mimimize geçiyorum ... Mim konumuz ise : tüm makyajınız kaybolsa ,ilk önce hangi 10 taneyi alırdınız ? :) 


   Ben genelde favorilerimi ve şimdiye kadar çok kullandıklarımı seçtim . 


   1- Golden Rose perfect shine - 218 : Bu ruju aslında yeni aldım ve henüz sadece evde denedim ama bayıldım öldüm bittim duruşuna rengine :) Denediğim anda, bitince tekrar alacağım bir ruj bu demiştim zaten . O yüzden bu ruju mutlaka alırdım !


   2- Nivea Color Passion - Caramel 05 : Bu rujumu gördüğünüz gibi çok fazla kullandım . Bitecek diye çok üzülüyorum çünkü Nivea makyaj ürünlerini kaldırdı :(( Satılıyor olsaydı, bu rujumu da mutlaka defalarca alabilirdim .


   3-Dr. Jart BB Cream : Bu bb cream'i ebay'den almıştım geçen sene . Aslında çok fazla kullanmadım ama kapatıcılığı ve cildimi düzgün berrak gösterişine bayılıyorum. 


   4- Flormar Pretty allık P116 : Bu allığımı da çok seviyorum . Özellikle pembiş kısmına elim çok fazla gidiyor :) Çoğu makyajımda bu allığın pembesini kullanıyorum son zamanlarda .. Çok doğal kızarmış gibi bir görüntü oluyor yanaklarımda . Diğer rengini de seviyorum, ama her zaman o renge uygun makyaj yapmadığımdan garibim fazla kullanılmadı :D


  5-Cecile Terracotta allık - 05 : Bu allık özellikle ilk aldığım zamanlar manyak gibi kullandığım bir allıktı :) Ama sonradan allıklarımın sayısı artınca, dönüşümlü kullanmaya başladım . Ama benim en çok kullanmış olduğum, duruşuna bayıldığım allıklarımdan biridir bu . Çok doğal ışıltılı bir görüntü veriyor .


  6- Maybelline define-a-lash rimel : Bu rimelime aşığım aşıııık a dostlar !! :D Benim senelerdir kullandığım yegane siyah rimelimdir . Pembe ambalajlısı çıkmadan önce yeşil olanı kullandım. Pembesi çıkınca da buna geçtim ama aralarında bir fark da yok bana göre . Plastik uçlu fırçaları seviyorum . Hem uzatıyor,hem de kirpikleri yapıştırmadan çok güzel ayırıyor . Verdiği görüntü çok doğal oluyor, ba-yı-lı-yo-rum ! :)


  7- Flormar Ultrablack eyeliner : Bu kalemimden de asla vazgeçemem ! Bu kalem çıkmadan önce Carmina'nın sarı ambalajlı olan siyah kalemini kullanıyordum . Ultrablack'i denedikten sonra bırakamadım . Bittikçe alıyorum . ;)


  8- L.A Colors 5li far paleti - Mesmerize : Bu paleti geçen sene cherryculture'dan almıştım. Bunu ilk aldığımda anneme de bir palet almıştım. İkimiz de bayılmıştık yapılarına . Kalıcılıkları çok çok iyi fiyatına göre . Bu paletteki renkler benim farda favori renklerim zaten . Yeşil ve sarı hariç ;) Morun dibi gelmiş zaten görüyorsunuz hehehh .. Mavi ve füme de harika ! Bu paletten memnun kalıp, 1er palet daha almıştım kendime ve anneme :)


  9- Flormar tekli far - 08 : Sanırım bu aldığım ilk Flormar tekli fardı :) Buna bayılınca devamı da geldi tabi . Rengine bayılıyorum , bitseydi alırdım kesinlikle . 


  10- NYX Concealer jar - light : Son ürün ise bu ;) Bu üründen memnun olmayanlar da duydum ama ben gayet seviyorum . Aldığımdan beri bu concealer'ı kullanıyorum. Bence yapısı çok hafif,yumuşacık sürümü de . Seviyorum kısacası :D


   Ben de bu mimi yapmamış olan arkadaşlara yolluyorum,isteyen yapsın hadi bakalııım ;)




6 yorum:

viva dedi ki...

Flormar Pretty güzelmis, bronzer gibi veya kontür yapmak icinde olur diger tarafi belki denemek lazim ; )

Junkhead dedi ki...

vivacım, yok kontür ve bronzer için uygun bir renk değil ;) Foto flaşlı olduğundan renk farklı görünmüş olabilir ama aslında şeftali-bronz arası bir tonu var :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

pretty allık benım de favorim tek gecerim

kitten dedi ki...

nyx kapatıcıyı ben de merak ediyorum, belki yurtdışına çıktığımda denerim :)

pembe fiyonk dedi ki...

rujları not ettim ama resimden gördüğüm kadarıyla nivea süpermiş.piyasadan kalkmasına üzüldüm canım

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, evet ya Nivea süperdi :(((

Yorum Gönder