17 Ocak 2012

Rossmann rujlarım (Rival de loop,Alterra,Rival de young)

   Elimde olan tüm Rossmann rujlarımı tanıtacağım size arkadaşlar ;) Şimdiye kadar Rossmann'ın kendi 3 markasından toplamda 5 ruj almışım . Yapısını en çok beğendiklerim gri kaplı olan Rival de young serisi oldu . Hem sheer bir yapıya sahipler,hem de sürümleri daha kolay ve daha nemlendiriciler . Siyah kaplı olan Rival de loop çok sert bir ruj . Onu hiç kullanmadım nedense ama renk olarak nude severlerin hoşlanacağı bir renk diyebilirim . Yeşil kaplı olan ise Alterra serisinden bir ruj . Onun yapısı da sert sayılır . İçlerinde en ucuzları Rival de young ve Rival de loop serisi olanlardı sanırım . En fazla 3-4 tl.lık fiyatları vardı . Alterra serisinden olan ruj ise 7 tl. gibi birşeydi . Şimdi rujların flaşsız ve flaşlı fotolarına göz atalım ;) 


                                                                           FLAŞSIZ





   Rujlar soldan sağa sırayla :


1- Rival de young - Glittery
2- Rival de young - Monamie
3- Rival de young - Plum diva
4- Alterra - Bronze metallic
5- Rival de loop - 109

                                                                                 FLAŞLI 





   Bu da nedense içlerinden en sevdiğim ruj Monamie ;) Geçen yaz aldığımda baya kullanmıştım bu ruju .

9 yorum:

alice dedi ki...

sert dediğin rival de loop çok kalıcı bi ruj ama bi denemeni tavsiye ediyorum =)

Junkhead dedi ki...

alice, aslında ilk aldığımda bu kadar sert değildi sanki ya .. Bugün deneyeyim dedim resmen zor sürdüm dudağıma :) Zaten nemlendiricili rujlar daha az kalıcı olur sert rujlara nispeten,doğrudur yani ;)

j.d. dedi ki...

Monamie ve Plum Diva ne güzel renklermiş ;))

özge dedi ki...

young serisini ben biraz yağlı buldum canım,sanki sürdükten sonra donuyor gibi:)

Junkhead dedi ki...

j.d, ilk aldıklarım o ikisiydi :))

Adaşım, diğer ikisi de çok sert yapılı ya . Ben nemlendirici,kolay sürülen rujları seviyorum :D

rebeltakipte dedi ki...

siyah kapaklı ruj benim bu sıralar tam benim aradığım renk ama sert değil de yumuşak yapıda olmasını istiyorum kolay bir sürüm için :)

Junkhead dedi ki...

rebeltakipte, canım renk iyi hoş ama yapısı sert işte :/

guzelgul dedi ki...

renkler hos canim ama ben daha cok kirmizi tonlari tercih ediyorum

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

guzelgul, teşekkürler canım ;) Kırmızı ben de seviyorum ama kullanamıyorum yav :D

Yorum Gönder