24 Ocak 2012

Pastel oje - 14

   Eveeeet,bu muhteşem mor Pastel-14ü nihayet geçen gün ben de buldum aldım ve mor manyağı bloggerınız bendenizde de görün istedim :D Tabi ki bayıldım . Morun bütün canlı ve koyu tonları benimdir,benim olsuuun !!! :P Hatta sürdükten sonra ,yine aşık olduğum bir oje olan Flormar supershine-48e çok benzettim bunu ve yanyana koydum kardeş kardeş fotoladım . En son foto da Flormar'ın daha önceki postlarımdan bir fotosu,gerçekten de benziyorlar değil mi ama :) Pastel azıcık daha koyu sanırım Flormar'a göre . Flaşlı fotolar olduğundan yine mavi gibi çıkmış renk,ama hayıııır ! Canlı ,tam cırtlak bir mor renk kendisi :)) 2 kat sürdüm,haydi bakalım fotolara o vakit ...









7 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Fotolarda hiç gerçek rengi çıkmamış aslında çok güzel bi mor ben bile sevdim lee :P

Junkhead dedi ki...

Nazlım, evet ya flaşlı fotolar morları direk mavi yapıyor peeeh :/

kitap eylemcisi dedi ki...

çok mavi duruyorlar ama güzelll

*ssdesignbutik dedi ki...

pastelin bu rengi sanırım bende de var kuzum :) deniycem valla güzel durmuş

Junkhead dedi ki...

Yavrum sür tabi, süper bir renk !! :D

sJ dedi ki...

süper bi renk!!

Junkhead dedi ki...

sJ, teşekkürleeer :D

Yorum Gönder