02 Ocak 2012

OPI - It's my year (ilk OPI ojem olur kendisi:)

   Bugün bir ilk yaşıyorum ve izleyicilerime de yaşatıyorum :D DBMS Kozmetik Deryacığımdan aldığım 2 ojeden biri olan OPI It's my year'ı sürdüüüüm :) Bu benim ilk OPI ojem oldu . Bilirsiniz normalde ojeye pek para verme taraftarı değilimdir ama uygun fiyata bulunca almamazlık edemedim . Bu oje çok acayip birşey ! İçi altın rengi ışıltılarla dolu ve baz rengi leylak-mor arası . Ben altın rengini hiiiiiç sevmem aslında, altın rengi olan en küçük şeye alerjim vardır kullanmam giymem sürmem :D Ama bu oje beni şaşırttı hehehh .. En başta 2 kat sürmüştüm ama fotoları çekerken flaştan dolayı hafif de olsa tırnak çizgilerimin belli olduğunu gördüm ,sonra 3.katı da sürdüm mecbur . Tırnaklarım hazır manyak gibi uzamışken,kısaltmadan önce bunu sürüp size bir göz ziyafeti yaşatayım dedim :))) Yanar döner çok hoş bir oje bu,ben sevdim ! Yapısı ve kuruma süresi gayet iyi ;) Fotolarda nasıl acayip bir renk olduğunu göreceksiniz ,hadi bakalııııım ... Yine bir sürü foto koyuyorum çünkü şahane bir oje !

















10 yorum:

What's Next dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten, özellikle ilk fotoğrafa bayıldıım :) güle güle sür :* bu arada gerçekten altın rengine karşı neden bu kadar soğuksun kuzum? :D

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüür ;) Valla altın rengini kendimi bildim bileli sevmem,altın takıları da sevmem takmam . Ben gümüş renkçiyim :D

kitten dedi ki...

çok güzel bir oje:) ben de gümüş takıcıyım ama kıyafet ve makyajda altın daha çok beğeniyorum:)

★nasli_ dedi ki...

harikaaaa balım güle güle sür

bennifer dedi ki...

tırnakların cok iyi böyle kesme sakın :)

Junkhead dedi ki...

bennifer, sağol ;) Ben de bu uzunlukta çok seviyorum ama kısaltmam gerekiyor ara ara ya,kırılıverir diye korkuyorum sonra :(

bennifer dedi ki...

altına kalyonun tırnak setleştiricisinden kullan tavsiye ederim benim tırnaklarım kat kat soyulurdu şimdi kendim uğraşsam ayıramıyorum :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş rengi, bayıldım. Hele de o altın yansımalar :)

Lily Elen dedi ki...

supermis cok benziyor gercekten :)benimki bi ton daha acik sanki :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım seninki daha açık gibi,gerçi burda 3 kat sürmüşüm ondan da koyulmuştur :) Bloguma hoşgeldin ayrıca :-*

Yorum Gönder