31 Ocak 2012

Mimlendim :)

   Sevgili Edacığım beni mimlemiş . Kendisine teşekkür edip öpüyorum ve hemen mimize geçiyorum :) Soru cevaplıyoruz yine :


-Sence çok anlamlı bir söz ?
Açıkçası aklıma hiçbirşey gelmiyor . Öyle "şu sözü çok severim" gibi birşeyim hiç yoktur :) Geçiniz diyorum yani .


-Makyajında olmazsa olmazın ?
Rimel .


-Uyguladığın güzellik tüyosu nedir ?
Pek tüyo denecek birşeyim yok aslında :D Ama mesela hem göze hem dudağa aynı anda asla dikkati çekmem . Genelde göz-kaşlarımı beğendiğim için onları belirginleştirip ortaya çıkarırım ,dudağıma da doğal yumuşak ton rujlar kullanırım ;)


-En sevdiğin içecek ?
Light coca-cola .


-Nefret ettiğin birşey ?
Kendini beğenmiş insanlar . (nedense ilk bu geldi aklıma)


-En çok sevindiğin iltifat?
Gözlerimin beğenilmesi çok hoşuma gider :) Bir de kendi yaptığım takılardan taktığım zaman,onların farkedilip beğenilmesi tabi ki .


-Favori kitabın ?
Favori diyebileceğim bir kitap yok sanırım .


-Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün ?
Fondöten kullanmayı hiç sevmem . Ağırlık varmış gibi oluyor cildimde :/


-Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürünü ?
Öyle bir ürün yok sanırım şimdilik :D Herşeyim fazlasıyla var :/ :)


   Ben de deepbeauty , sevda ve Aswang 'ı mimliyoruuum ;)

-

6 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

mimlere bayılıyorum ..tanınmak için ne kadar yardımcılar...sevgiler

Junkhead dedi ki...

chfashiontrend, evet çaktırmadan tanınmış oluyoruz valla :)

Küçük Şeyler dedi ki...

:D daha yakindan tanimis olduk seni =D

özge dedi ki...

adaşım mim için çok teşekkür ederim,öptüm

viva dedi ki...

bende katiliyorum mimler süper ; )

Aswang dedi ki...

teşekkür ederim yavruşuum. cevapladım bileee :)

Yorum Gönder