07 Ocak 2012

L.A Girl Metal - Obsidian & Flormar - 392 birlikteliği

   En sevdiğim siyah ojelerimden biri olan L.A Girl Metal serisi Obsidian'ı sürdüm . Metalik bir siyah bu oje . Sade bırakmaktı kararım ama sonra üstüne birşeyler katayım dedim :) Splatter manikürleri görüyorum artık sık sık,öyle birşey denemek de hep aklımdaydı . Ama tırnaklarım şuan fazla uzun olmadığından sadece ortalarına damlattım Flormar ojeyi ve kürdanla etrafa yaydım .Benimkiler biraz bozuk yıldızlara benzedi :D Ama değişik oldu sanki ,bilemedim :))





8 yorum:

What's Next dedi ki...

yok yok güzel olmuş, iyiymiş bu kürdan fikri :)

Junkhead dedi ki...

Güzel mi diyorsun :D Sağol canımcım :) Ben emin olamadım,bi de biraz şık bir kombin oldu,malum sim bombası Flormar var işin içinde hahaa ..

justuntitled. dedi ki...

anamm bu flormar ne kadar güzel yaa böyle... siyah üstü yıldızlar da pek güzel olmuş :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled., yavrum evet bu Flormar dehşet birşey :D Bulursan hemen al o vakit ! Ben böyle siyah ojelerin üzerine kullanmayı seviyorum. Bunla bir kere french yapmıştım fümenin üzerine, süper olmuştu :))

Aswang dedi ki...

hooouy çok güzel olmuş buuuu :)
la girl ü nerden aldın amaa :(

Junkhead dedi ki...

Aswangım, teşekküür :) Aaay sorma L.A Girl'ü cherryculture dan almıştım bir zamanlaaar :(((((

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel olmuş bana diskoyu anımsattı

http://rainbowgatherer.blogpot.com

Junkhead dedi ki...

Rainbow Gatherer, teşekkürleeer :)

Yorum Gönder