23 Ocak 2012

İndirimlerden nasiplenen Junkhead neler almış :))

   Bugün sonunda Forum Bornova'ya gidebildim :) Sonunda diyorum,çünkü indirimleri kaçırmadan Pull&Bear,Bershka ve Stradivarius'a bakmak istiyordum . İzmir'de sadece Forum Bornova'da var bu mağazalar . Beden sorunu pek yoktu benim baktığım şeylerde . Kendi bedenim hep vardı genel olarak .. 3 mağazadan da bir parça aldım . Az ve öz bir alışveriş oldu benim için ;) Mor montu Bershka'dan aldım . İçi polarlı ve yumuşacık,gayet de ısıtıyor . Çok sevdim ben,çok şirin ! Flaştan dolayı mavi gibi çıkmış ama canlı bir mor renk aslında . Mavi suni deri montu Stradivarius'tan aldım ve ba-yıl-dım buna !! <3 Fiyatı çok iyiydi ve bedenim de vardı. Denedikten sonra üstümde duruşuna da bayıldım ve hemen kaptım tabi kiii :D 52 tl.ya aldım :))) Bunun da rengi aslında çok daha canlı ve güzel ! Mor pantolonu ise Pull&Bear'dan aldım . Son fotolarda da küçük Watsons alışverişim .










13 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Güle güle giy&kullan heepsini:*

Junkhead dedi ki...

Canıım teşekkürleer ;) :-*

What's Next dedi ki...

Güle güle kullan hepsinii :) Mordan şaşmamışız tabi kii :D Ojelerine de güle güle süür :-*

Junkhead dedi ki...

Edacım teşekkürleeer :) Mordan şaşmam imkansız,beni çekiyor mıknatıs gibi :D Aslında pantolonun pembesini almış ve kasa sırasına bile girmiştim . Başka bi mor skinnym var çünkü,bu da pembe olsun dedim . Ama içim rahat etmedi,döndüm gittim yine morunu aldım hahaa :P

khaleesi style dedi ki...

Hayirli olsun canim yeni cicilerin:)

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürleeer ;)

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürleeer ;)

Aswang dedi ki...

aiiiiyyy 2. montun modeline rengine bayıldııııım bayıldııııııııım! Güle güle giy canım benim. Üstünde paralansınmı diyim bide nediyim bilemedim huehuhue:D

Junkhead dedi ki...

Aswangım, teşekküüür :) O 2. monta ben de bayıldım yaaa <3 Havalar düzelse marta girsek de giymeye başlasam aaahh :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

parmex asetonlar a101 diye marketlerde 1.35 aklında olsun
ben hep 2.50a alıyodum stok yaptım valla :)

güle güle giy cicilerini morsuz olmaz tabi :D

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, canım teşekkürleeer :) Valla aseton nasolsa ucuz diye pek fiyatına bakmam ben hehehhh .. Morsuz olur mu aşkolsuuun :P

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın canım ya güle güle kullan
Montlara ve pantalona bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,teşekkürleeer :) Özellikle mavi montu giymek için sabırsızlanıyoruuum :/ Ahh bi marta girsek ...

Yorum Gönder