24 Ocak 2012

Hızlı bir kamuoyu yoklaması :D (sizce hangisi ?)

   Bu 2 ayakkabıyı da beğendim ama birini seçemiyorum . Gerçi siyahlı olan daha çok hoşuma gitti ama yine de giyilebilirlik açısından karar veremiyorum . Gri olanı sanki daha rahat kombinlerim gibime geliyor,siyahlı olansa herşeyle giyilmez diye düşünüyorum . Gerçi zaten ilk kez bu tarz bir topuklu-platform ayakkabım olacak,kaç kere giyeceğim şüpheli :) Buarada gri olanın topuğu daha ince,o yüzden tırsıyorum rahat yürüyemezsem diye .. Kalın topukların hep daha rahat olduğunu düşünmüşümdür .Sizce hangisi diye bir de sizlere soruyorum o zaman ??


19 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

bence ikinci:)
ilki biraz fazla gozume kalabalik geldi
kalin topuk benimde hep tercihimdir, yurumesi daha kolay ve az iskenceli oluyor :P
sevgiler canim:)

Junkhead dedi ki...

Hadi yaa :D 2.nin de topuğu kalın olsaydı hiç düşünmez onu alırdım ama kafam karıştı işte :) Gerçi ilkini daha çok beğendim . Siyah ve gri skinny kotlarla güzel kombinlenir .. Du bakalım başka ne yorumlar gelecek :))

kitten dedi ki...

model olarak 2.yi beğendim, topuğa yorum yapamıyorum çünkü dolgu topuk bile nadiren giyiyorum :)

Junkhead dedi ki...

kitten, aslında ben de topuklu pek giymem ama bu tarz bir modelim hiç olmadığından almak istiyorum :)) İlkinin topuk nedense daha günlük geldi bana kalın olduğu için,off kafam karıştı :D

itsbea dedi ki...

ilkinin modeli daha değisik ama o bağcığın önden olmasını sevmedim, bilekten olsa daha hos dururdu bence=)çok ince ve uzun topuk sevmiyorum ben, gereksiz iskence gibi geliyor ama bunlar rahat gibi duruyor.ikisinden birini alacak olsam ilkini alırdım ben sanırım=)o bağcığı keserdim belki ordan:)))

Junkhead dedi ki...

itsbea, bağcık beni rahatsız etmedi aslında beğendim bile diyebilirim :) Bu tarz modeller çok hoşuma gider eskiden beri . Değişik bir hava katıyor bence,topuğun kalın olması da modelle bir bütünlük sağlamış gibi geldi bana .

alice dedi ki...

ben ilkini beğendimm o bağcıkla daha spor bi görüntü olmuş siyah skinny ile çok güzel olur ! =) ayrıca bence ikinciyi kombinlediğin herşeyle ilkini de kombinleyebilirsin diye düşünüyorumm =)

Junkhead dedi ki...

alice, canım doğru tespitlerde bulunmuşsun :) Bant daha spor görünüm vermiş gerçekten . Hani 2.daha düz ya o açıdan daha çok şeyle kombinlenir sanki diye düşünmüştüm ama ilkini almaya yolunda ilerliyorum şuan aklım onda hala :D

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bence 1.ci iki renk ayakkabı modası hiç geçmeyeceğine göre 1ciyi almak daha mantıklı :)Ama hangisi içine sindiyse onu al canım ;)

Junkhead dedi ki...

Başabaş gidiyorlar galiba :D :D

khaleesi style dedi ki...

İkinci,ikinci:))

cicibebe dedi ki...

ben de kalın topukta hiç rahat edemem ayaklarım agrır.. ki kilolu bi kızım yani, ona ragmen ince topuklu platformlu ayakkabılar daha rahat gelir bana.. ayrıca görünüş olarak da kesinlikle 2. diyorum ben!

Junkhead dedi ki...

cicibebe, sağol yorumun için ;) Ben normalde topuklu giyen bir insan olmadığım için,kalın topuk olsun en azından daha rahat yürürüm diye düşünüyorum işte :D

What's Next dedi ki...

ya ben aralarında ciddi bir topuk farkı göremiyorum yani belli ama sonuçta ikincisi iğne topuk değil ki.. bana sorarsan ilki günlük olarak da daha çok kullanılabilecek bir model o yüzden ben olsam ilkini alırdım :)

Junkhead dedi ki...

Edacım, topuk farkı bana göre var ama :D İğne topuk olmasa bile günlük giyilecek kadar uygun gelmedi bana topuk inceliği yav :/ Gerçi ilkini alacağım ama sorun çıkıyor sitede ha alamadım bir türlü,siteye mail attım hahaa,birşeyler engel oluyor :)))

Junkhead dedi ki...

Edacım, topuk farkı bana göre var ama :D İğne topuk olmasa bile günlük giyilecek kadar uygun gelmedi bana topuk inceliği yav :/ Gerçi ilkini alacağım ama sorun çıkıyor sitede ha alamadım bir türlü,siteye mail attım hahaa,birşeyler engel oluyor :)))

Pocahontas dedi ki...

Senin tarzını bildiğim için 1 diyorum beybi. Hem topuğu daha iyi kısa diğerinden, bence daha çok seversin tarzı da hoş ve farklı ehe :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

birinci daha asil duruyo
ikinci cok basit bence :)
her yerde var duz basıt model bildiğin :)

bennifer dedi ki...

ilki sana daha uygun geldi banada öbürü heryerde var zaten sıradan

Yorum Gönder