06 Ocak 2012

Golden Rose Perfect Shine ruj - 218

   Bu ruju geçen gün aldım ve ba-yıl-dım ! Tam istediğim gibi bir ruj :) Bu seriye zaten bayılıyorum, gerek sürümleri gerek kokuları gerek nemlendirmeleri olsun çoook seviyorum . Fiyatları da uygun zaten, denememek için bir sebep kalmıyor bize de .. Günlük sürüp çıkabileceğim çok hoş ve doğal bir tonu var 218in ;) Bu tonları çok seviyorum normalde de var böyle rujlarım ama renkleri bana biraz koyu geldiği için rahatlıkla kullanamıyorum  . Bu rujsa imdadıma yetişti . Bu seriye hafif sheer yapıdalar desek doğru olur sanırım . Ruja bakınca koyuymuş gibi duruyor ama sürdüğümüz zaman dudakla bütünleşen yumuşacık bir renk oluyor . Ben bu ruju bittikçe alacağım rujlarım arasına ekledim bile :D Şimdi gelelim fotolara ...




5 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Rengi güzelmiş akşam çıkarken kullanılabilir.
madambfashion.blogspot.com

viva dedi ki...

En güzeli dogal renkler zaten ; )

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;) Gerçekten çok hoş bir renk,tavsiye ederim . Başka bir nude ruj postu daha gelecek !

LensMakyaj dedi ki...

Görüntüsünden iyi nemlendirdiği belli zaten. Günlük kullanılabilecek bir renk. Çok güzelmiş.

Junkhead dedi ki...

LensMakyaj, teşekkürler ;) Nemlendirmesi gayet iyi fiyatına göre düşünürsek :)

Yorum Gönder